חדשות

עורך דין מהמרכז נעצר בחשד להברחה בשווי של כ-8 מיליון שקל

החשד הוא כי שלמה בן חיים, הבריח תכשירי ג'ל מסוג קמאגרה (לטיפול באין אונות), אשר לא מאושר לשימוש בישראל. מעצרו הוארך עד מחר, על ידי בית משפט השלום, בראשון לציון
מערכת ice |  2
עורך דין גל (צילום פלאש 90, Freepik)
שלמה בן חיים, תושב גבעת שמואל, נעצר אתמול (שני), בחשד להברחת תכשיר ג'ל מסוג קמאגרה (לטיפול באין אונות) החשוד כמסוכן לציבור, תוך הצהרה כוזבת למכס והתחמקות מתשלום מס. השופטת זהר דיבון סגל, מבית משפט השלום בראשון לציון האריכה את מעצרו של החשוד עד ליום רביעי.
בן חיים, עורך דין במקצועו, נעצר בעקבות חקירה משותפת של מחלקת חקירות מכס ומע"מ תל אביב והמרכז ומכס אשדוד. מהחקירה עולה כי בבדיקה שנערכה בנמל אשדוד למכולה שייבא בן חיים נמצאו קופסאות רבות בהן הוסלקו כמויות גדולות של ג'ל לטיפול באין אונות מסוג קמאגרה, וזאת בניגוד להצהרת החשוד כי המכולה מכילה כפכפים בלבד. ערך הג'ל שהוברח עומד על כ- 8 מיליון שקל . מבדיקה עם האגף לאכיפה במשרד הבריאות עולה כי התכשיר קמאגרה מוגדר כתרופה המסוכנת לבריאות הציבור.
כאמור, השופטת זהר דיבון סגל מבית משפט השלום, בראשון לציון האריכה את מעצרו של החשוד עד ליום ה-2.12.2020, ודחתה את בקשתו לאיסור פרסום הפרשייה. במקום, הורתה על עיכוב פרסום הפרשייה עד להיום.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עורכי דין
    עידית 12/2020/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מסתבר שתשעים אחוז מהחברות הללו שקוראים לעצמם עורכי דין הם מושחתים תאבי בצע כסף שוכחים מה אומרת המילה עורך דין יצורים ללא כבוד עצמי כסף כסף כסף
    סגור
  • 1.
    לא יאומן
    . 12/2020/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה שאנשים מוכנים לעשות בשביל כסף. אה רגע, הוא עורך דין.....
    סגור