חדשות

לא נשארים מאחור: המתנדבים הבודדים בשירות לאומי יקבלו תוספת שכר של מאות שקלים

בדיון שנערך בוועדת העלייה, הקליטה והתפוצות הוחלט כי מתנדבים בודדים בשירות הלאומי יקבלו תוספת שכר בכל חודש. במסגרת ההטבות, הם יהיו זכאים גם לקבלת תווים לרכישת מזון
מערכת ice | 
שירות לאומי (צילום Zuzana Janku Flash 90)
במסגרת דיון בוועדת העלייה, הקליטה והתפוצות, הוחלט היום (חמישי), על תוספת תקציבית של 3 מיליון שקל, לטובת שיפור תנאיהם של המשרתים הבודדים בשירות לאומי-אזרחי. המשרתים יקבלו תוספת של 540 שקלים למשכורת, ובנוסף יקבלו כ-150 שקלים בתווי שי עבור רכישת מוצרי מזון. הועדה התכנסה בנושא היבטים תקציביים בתנאי שירותן של בנות שירות לאומי בודדות, בראשותו של ח"כ דוד ביטן והשר הממונה, ח''כ צחי הנגבי. 
בעקבות תוספת התקציב, לראשונה, בנות ובני שירות בודדים, אשר עוזבים את המשפחות שלהם בחו"ל, מתנדבים יתומים או בודדים מכל סיבה אחרת, יוכלו לקבל תוספת על דמי הקיום, וכך גם ליצור שיפור בתנאי המחיה, ויקבלו גם תווי קנייה חודשיים למוצרי מזון, בדומה למתרחש בצה''ל . 
ראובן פנסקי, מנכ"ל הרשות לשירות לאומי-אזרחי: "אנו ברשות לשירות לאומי-אזרחי, שמחים מאוד על ההחלטה בוועדה. ההחלטה התקבלה אחרי מו"מ ארוך עם האוצר ושאר הגורמים, ומאפשרת להעניק את התוספת החשובה, שתאפשר לשפר את המצב עבור בני ובנות השירות הלאומי-אזרחי הבודדים. ההחלטה החשובה הזו לא הייתה מתרחשת ללא עבודה רבה וסיוע של אגף התקציבים במשרד האוצר, ח"כ דוד ביטן והשר הממונה צחי הנגבי, ועל כך תודתנו הגדולה להם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה