חדשות

גנץ פנה לרש"פ: "חיזרו לשולחן המו"מ, נעזור בחיסונים ולפועלים שעובדים בישראל"

לראשונה מזה שנתיים, שר ביטחון ישראלי פונה להנהגה ולתושבי הרשות הפלסטינית: "אינטרס שלכם לחזור למשא ומתן וליצור אופק ותקווה לדורות הבאים, הנחיתי את מערכת הביטחון לסייע רפואית לתושבי הרצועה, אך הזהרו מתוקפנות"
כפיר אדר | 
בני גנץ (צילום צילום מסך קשת 12)
שר הביטחון בני גנץ עשה הבוקר (שישי) דבר שלא קרה כבר זמן רב. בפעם הראשונה מזה שנתיים, שר ביטחון ישראלי פנה במסר לתושבי הרשות הפלסטינית בדף הפייסבוק של מתאם הפעולות בשטחים.
גנץ החליט להעביר את המסר הפומבי בעקבות חידוש התיאום הביטחוני והאזרחי עם הרש"פ וכן הסביר: "אני קורא להנהגה הפלסטינית לא להישאר מאחור לאור הסכמי הנורמליזציה. חיזרו לשולחן המו"מ, המזרח התיכון משתנה, זה אינטרס שלכם לחזור למשא ומתן וליצור אופק ותקווה לדורות הבאים".
"הזירה הפלסטינית היא מוקד מרכזי בעיסוקי כשר ביטחון וחלק משמעותי במערכת השיקולים של מדינת ישראל ברמה המקומית והאזורית", אמר גנץ. "אני מבקש לברך על החזרת התיאום האזרחי והביטחוני במאמץ של שני הצדדים, המהלך חיוני ליצירת אמון ושמירה על היציבות האזורית לצד קידום תהליכים".
על התחלואה ההולכת וגוברת ברצועת עזה: "בתקופה הזו, הנחיתי את מערכת הביטחון לסייע רפואית לתושבי הרצועה, תחילת המגעים היא הכרחית. בעת הזו, אי אפשר לשבת במסעדות, חייבים לשמור על החיים עד שיגיעו החיסונים, גם בנושא הזה נסייע לכם ונהיה מתואמים".
לסיום אמר: "כדי שלא נאלץ להפסיק את יציאת הפועלים לישראל, נתחיל בביצוע בדיקות מדגמיות במעברים, הסתייעו בגורמי הרפואה. אם אתם חשים ברע, אל תסכנו את עצמכם וקרובכם. מסר חשוב לתושבי הרצועה. צה"ל ערוך לכל תרחיש ואם התוקפנות תמשך, הראשונים להפגע יהיו ראשי ההנהגה ואתם התושבים החיים במרחב. לצה"ל תשובות לכל איום שיענה בתגובה עוצמתית. לצד זאת, מערכת הביטחון מחויבת לשמירה על השקט".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה