חדשות

נתניהו: "חתמנו עם מודרנה על אספקת 6 מיליון חיסונים, פי שלושה מהחוזה המקורי"

ראש הממשלה הודיע כי משרד הבריאות חתם על חוזה רשמי עם חברת התרופות שכמות החיסונים תספיק ל-3 מיליון אזרחים: "רואים את האור בקצה המנהרה, יחד ננצח את הקורונה", אדלשטיין: "לא יהיה אזרח שירצה להתחסן ולא תהיה לנו אפשרות"
כפיר אדר | 
נתניהו (צילום לע"מ)
מדינת ישראל מוכנה לקראת המלחמה בקורונה. בהנחיית ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות אדלשטיין משרד הבריאות חתם היום (שישי) רשמית עם חברת מודרנה על הסכם להכפלה בפי שלושה של כמות החיסונים שהחברה תספק לישראל בשנת 2021, מכמות של 2 מיליון חיסונים לכמות של 6 מיליון חיסונים שיספיקו ל-3 מיליון אזרחים.
נתניהו הסביר בסרטון כי: "אני שמח לבשר שחתמנו עם חברת מודרנה על אספקה של שישה מיליון חיסונים עבורכם, אזרחי ישראל. זה פי שלושה ממספר החיסונים בחוזה המקורי עם מודרנה. זה נותן לנו תקווה. אנחנו רואים את האור בקצה המנהרה. עד אז אנחנו צריכים לשמור על הכללים. המשימה שלנו היא להביא חיסונים, המשימה שלכם – לשמור על הכללים. אם נעשה את זה - אנחנו הולכים לנצח. יחד ננצח את הקורונה".
אדלשטיין הוסיף: "זו בשורה נהדרת לאזרחי ישראל ולכלכלת ישראל. לא יהיה אזרח שירצה להתחסן ולא תהיה לנו אפשרות לספק לו את החיסון. צוותים מקצועיים התחילו בעבודה מאומצת על אופן חלוקת החיסונים. אבל עד שכולנו נהיה מחוסנים ייקח עוד מספר חודשים וחובה על כולנו להקפיד על ההנחיות ולא להיכנס לשאננות".
בעקבות ההסכם, המשמעות היא שלישראל יש כבר חיסונים ל-7 מיליון איש וזה בלי להסתמך על החיסון של אסטרה זנקה הבריטית, המגעים עם חברת התרופות הרוסית ועוד אפיק אחד שנבדק, אך טרם הוגדר רשמי אם מודרנה יספקו תוך חודש חודשיים, ניתן יהיה לחסן את מרבית האוכלוסייה עד פסח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה