חדשות

בקריים מיניסטר ביקשו: "בואו לבלפור במקום לראות ריאליטי", 20 עצורים בהפגנות

התנועה נגד שלטון נתניהו ביקשה מהמוחים לא להישאר בבתים ולצפות בפרק הפתיחה של העונה החדשה של האח הגדול או אירוע הגמר של הזמר במסכה, אלפים הגיעו ונרשמו מעצרים רבים, הדגלים השחורים: "אלימות משטרתית קשה"
כפיר אדר |  2
המפגינים חוזרים לבלפור (צילום בן כהן באדיבות קריים מיניסטר)
תנועת קריים מיניסטר ותנועת המחאה הדגלים השחורים המשיכו הערב (שבת) את ההפגנות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו וממשלתו, כאשר שבוע 24 ברציפות יצאו לצמתים, לרחובות תל אביב ועוד מספר ערים ברחבי הארץ וכמובן נסעו בשיירה לירושלים לקראת ההפגנה הקבועה מול מעון רוה"מ ומשפחתו בבלפור.
המשטרה נערכה לאירוע, שלושה אוטובוסים מלאים במפגינים פרקו את הנוסעים בצד השני של בלפור. התוצאה: עימותים ו-20 עצורים עד כה בגין חשד להפרת סדר. בתנועות המחאה השונות זעמו על התנהלות השוטרים ואופן האכיפה.
הדגלים השחורים מסרו: "התמונות של האלימות המשטרתית הקשה בהפגנה ליד בית הנשיא הערב מדגימות שוב כיצד התדרדרה משטרת ירושלים ל'סניף-דורון-ידיד' של ארגון הפשע מבלפור. ישראל חייבת ממשלה חדשה ומפכ"ל שיעיף את העשבים השוטים ממשטרת ישראל, ובראשם ידיד, ויזכיר לה את תפקידה בדמוקרטיה הישראלית".
בקריים מיניסטר ביקשו מהמוחים לא להישאר בבית לקראת פרק הפתיחה של האח הגדול ברשת 13 ואירוע הגמר של הזמר במסכה בקשת 12: "הגיע הזמן היום לבחור - האם תמשיכו לצפות בתוכניות ריאליטי או שתקבלו החלטה להגיע לחיים האמיתים ובאמת להשפיע על עתידכם ועתיד ילדכם !!! בלפור - 2020".
 
עוד נכתב: "יש לכם ממש היום בחירה, במציאות עצמה. היום בערב יזריקו בטמבלויזיה סמים קשים למוח=ראליטי, אנדרופינים בכמויות 'האח הגדול' בעונה החדשה. בחוץ, בחיים עצמם, באותה שעה תהייה הפגנת ענק בבלפור, על החיים של כולנו במציאות! במה תבחרו???? צאו מהמרפסת, קומו מהספה, ותתניעו לבלפור, הקרב על הבית על החופש והביטוי בשיא, בואו להגן על עצמכם, על הילדים שלכם, על המדינה הדמוקרטית שהופכת כל יום יותר ויותר למשטרת מחשבות בדיקטטור הגדול של המציאות.פליז, בבקשה בואו זה  לא משחק זה החיים שלנו כאן וביחד".
אגב, האירוע שהטריד את ראשי המחאה התרחש בסביבות השעה 3 לפנות בוקר בין שישי לשבת, כאשר הגיעו לבלפור פקחי עיריית ירושלים ושוטרים שפינו מהמקום את האמן איתי זלאיט וגם פינו עם מנוף את פסל "גיבור ישראל" שהציב במקום כעוד סממן למחאה.
 
המוחה אור לי בר לב כתבה בטוויטר שלה: "ללא הצגת צו או עילה חוקית. דיכוי מחאה חופש הביטוי וחופש האמנות. דמוקרטיה בנוהל, בלינק שנתתי לשידור החי מהלילה תוכלו לראות את הפינוי האלים את האמן איתי זלאיט, את המעצר, את פינוי הפסל".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ‏בקריים מיניסטר ביקשו :״בואו לבלפור במקום לראות ריאליטי
    רות 12/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ‏מיכה הדגלים השחורים. ‏נמאסתם , מוגי לב , ‏זו הקרת הטוב על כל המעלות של נתניהו שעשה למען ישראל? תתבישו עוכרי ישראל, ‏מצאתם אחלה שם למחאה שלכם הדגלים השחורים, ‏מאחלת לכם שרק תראו שחור כל ימי חייכם . ושלא תחוו יום טוב אחד נבלות נמאסתם , ‏יחי נתניהו מלך ישראל ??לעולם ועד. ‏לעולם לא תגיעו אפילו ‏לדרגה של הציפורן של נתניהו,, ‏שהוא בין 11 האנשים הכי חכמים בעולם כולו, ‏
    סגור
  • ממשיכים עם השקר? עיצוב תודעה?
    גל 12/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם חוזרים על שקר מספיק פעמים, הוא ייהפך לאמת? ואח"כ תוהים למה צריך בודקי עובדות. השמועה הזו על זה שלביבי יש IQ 180 היא בגדר שמועה. הוא מעולם לא עבר אבחון. לגבי זה שהוא פוליטיקאי מקאיוויליסט מושלם, אין ספק. יודע לרמות ולתחמן את כולם. השאלה, האם ככה אנחנו רוצים שתיראה ההנהגה שלנו?
    סגור