חדשות

ישראל שברה את שיא המתחסנים והגיעה למיליון מחוסנים, הזוכה המאושר: תושב אום אל פאחם

153,430 איש שחוסנו רגע לפני כניסת 2021 שברו את השיא היומי. במהלך הבוקר המספר עבר את המיליון, כאשר תושב האיש הערבית בן 66 זכה לכבוד. נתניהו: "פוליטיקאים מנעו מאיתנו לעשות סגר קצר והדוק"
כפיר אדר | 
נתניהו והמחוסן המיליון (צילום טוויטר בנימין נתניהו)
בעודה מובילה את טבלת המדינות המתחסנות בפער ניכר, עם כ-10% מכלל האזרחים שכבר קיבלו מנת חיסון לקורונה, ישראל בדרך לרשום הישג גדול ולהגיע לרף מיליון המתחסנים וכן גם שברה אמש (חמישי) את שיא המתחסנים ליום.
לפני המעבר מ-2020 ל-2021, לא פחות מ-153 אלף איש חוסנו והביאו את סך המתחסנים למרחק של 50 אלף איש בלבד מרף המיליון. במהלך הבוקר התקרה נופצה והמספר המרגש הגיע, כאשר אחמד ג'אברין, בן 66 מאום אל פאחם זכה להיות המחוסן המיליון במהלך הביקור של ראש הממשלה בתחנת החיסון בעיר הערבית.
ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר במתחם החיסונים אמר בין היתר: "יש פוליטיקאים שמנעו מאיתנו לעשות את הסגר הקצר וההדוק שרצינו, סגר שיציל מאות משפחות. יש כוונה להדק את הסגר, נשקול את סגירת מערכת החינוך".
 
שר הבריאות יולי אדלשטיין שיתף מוקדם יותר: "אז מה שלומכם 950,000 המתחסנים של ישראל? רק אתמול שברנו שיא נוסף וחיסנו 153,430 איש ב 325 תחנות חיסון בכל רחבי הארץ. היום נעבור את מיליון המתחסנים. בשם כולכם אני מודה לצוותים הרפואיים על העבודה המדהימה!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה