חדשות

המוטציה מהוליווד: זן חדש של מוטציה התפשט בקליפורניה

בארצות הברית מדווחים על מוטציה חדשה שהתגלתה במדינת קליפורניה. על פי הדיווחים, המוטציה מתפשטת במהרה והגיעה למחוזות רבים במדינה. עם זאת, עוד מוקדם לדעת כיצד היא תשפיע על רמת התחלואה 
ארנולד נטייב |  1
עסקים סגורים (צילום Magma Images)
בארצות הברית מדווחים כי התגלה זן מוטציה חדש של נגיף הקורונה במדינה, שהתפתח ברחבי קליפורניה. על פי הדיווחים, המוטציה החדשה שונה מזו הבריטית והדרום אפריקאית ומתפשטת במהרה במחוזות המדינה.
החוקרים זיהו את הזן בעשרות מחוזות וקשרו אותו לכמה התפרצויות גדולות במחוז סנטה קלרה. המחלקה לבריאות הציבור בקליפורניה מסרה כי טרם ברור אם הגרסה מדבקת מאוד או שרק מזוהה בתדירות גבוהה ככל שעבודת המעבדה הופכת למתוחכמת יותר.
מעבדות במחוז סנטה קלרה מצאו את הזן החדש בדגימות מאתרי בדיקות קהילתיות  שבהן  ישנם מספרים גבוהים מאוד של אנשים שנדבקו בנגיף הקורונה. "הנגיף הזה ממשיך להשתנות ולהסתגל", אמרה ד"ר שרה קודי, קצינת הבריאות במחוז סנטה קלרה ומנהלת מחלקת בריאות הציבור.
מקרים של המוטציה החדשה דווחו גם במחוזות לוס אנג'לס, אורנג', ריברסייד, סן פרנסיסקו, סן ברנרדינו, סן דייגו ומחוזות נוספים. עם זאת, חשוב לציין כי עדיין לא ניתן לדעת מה כמות ההתפשטות של המוטציה החדשה ברחבי ארצות הברית, וכיצד היא משפיעה על האוכלוסייה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טור על קליפורניה ותמונה של קינג ג׳ורג׳. (ל"ת)
    טום קרוז 01/2021/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור