חדשות

יו"ר מועצת יש"ע מצטרף לגדעון סער, אפשרות לרכש מסקרן של יעלון

דוד אלחייני ראש מועצת בקעת הירדן עוזב את הליכוד לטובת המפלגה החדשה: "נתניהו הוליך שולל אותי ואת תושבי בקעת הירדן, הבטיח להחיל את הריבונות הישראלית בבקעה ולא קיים, זה לא ראש ממשלה ימני!". אחד מראשי השולמנים בדרך לתל"ם
כפיר אדר |  6
דויד אלחייני וזאב אלקין (צילום מועצת ישע)
רכש חדש לגדעון סער ומפלגתו החדשה 'תקווה חדשה', על פי הודעת ראש המועצה האזורית בקעת הירדן ויו"ר מועצת יש"ע דויד אלחייני, הוא יעמוד מאחורי חבר הכנסת שפר מהליכוד ויצטרף למפלגתו.
"אני מצטרף ל"תקווה חדשה", מאמין במנהיגות של גדעון סער ותומך בו לראשות הממשלה", מסר אלחייני. "תושבי בקעת הירדן, תושבי יו"ש, חברים יקרים. אתם מכירים אותי, תמיד אשאר נאמן לדרכי. נתניהו עזב את ערכי הליכוד, אני לעולם אשאר נאמן לערכים של המחנה הלאומי. כשנתניהו מצהיר על שתי מדינות לשני עמים, כשנתניהו משרטט את גבולות מדינת הטרור הפלשתינית על p משטחי יו"ש, כשנתניהו לא מסדיר את ההתיישבות הצעירה ומקפיא את ההתיישבות, כשנתניהו הוליך שולל אותי ואת תושבי בקעת הירדן, הבטיח להחיל את הריבונות הישראלית בבקעה ולא קיים, זה לא ראש ממשלה ימני!".
 
עוד טען: "יש לי חברים טובים בליכוד, אני אוהב ומחבק אותם, קשה לעזוב את הבית , הבית שכה אני אוהב, אבל נתניהו הרס אותו. גם יצחק שמיר כראש הממשלה ויו"ר הליכוד
החליט בזמנו לעזוב את הליכוד כשאיבד אמון בנתניהו וראה שהוא בגד בער כי הימין. המקום הכי מתאים שחוזר לליכוד של ימי בגין ושמיר הוא "תקווה חדשה" בראשות גדעון סער".
לסיום אמר: "אני מאמין בגדעון, זאב אלקין, יועז הנדל ובחבריהם. מאמין ביושרם, בכנות שלהם להביא תקווה ובשורה למדינת ישראל. אני מאמין במנהיגותו של גדעון סער, נאמנותו לערכי המחנה הלאומי, והוא האיש המתאים ביותר להנהיג את מדינת ישראל בעת הזו. תושבי בקעת הירדן, אתם יקרים לי מכל ואני נאמן לכם ולבחירתכם בי , אני נשאר בתפקידי כראש מועצת בקעת הירדן ויו"ר מועצת יש"ע ומודיע כי בבחירות הקרובות אתמוך ואצביע למפלגת "תקווה חדשה" בראשות גדעון סער. אני קורא גם לכם ולכל תושבי יהודה ושומרון להצטרף אלינו ולהצביע ל" תקווה חדשה" בראשות גדעון סער".
עוד מסתמן כי מסתמן כי אביעד בן סעדון, מי שהיה מראשי השולמנים וגם היה זה שהקים את קבוצת ״תכלס'' בפייסבוק של הורים צעירים, יצטרף למפלגת תל"ם של משה יעלון שממשיך בהרכבת הרשימה שלו.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    זה שאמר שטראמפ אויב ישראל. לא שכחנו לך חחחחח (ל"ת)
    ח ח ח ח 01/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    הניסיון הכושל של גדעון חחחחחחח
    יצחק 01/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בזה שהוא אישר לפני שבועיים בניית 800 דירות חדשות ביהודה ושומרון בזה שהוא לא כל יום מאשר פעולות חשאיות שמונעות פיגועים שכולם יודעים שאתם הראשונים לקבלן ביבי המלך שולט וגדעון סער יקבל 6 מנדטים ויישאר באופוזיציה עד היום לא ניצחו את ביבי וזה ימשיך להיות ככה עם סער ובלי סער!!!
    סגור
  • 4.
    אלחייני שותף להקמת ממשלת שמאל
    רו ני 01/2021/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    באם ביבי יפסיד את הבחירות אלחייני יהיה שותף להקמת ממשלת שמאל עי סער,הוא לא יוכל להתנער מאחריותו לתוצאות הרות אסון על מדינת ישראל.סער כחנה את ביבי מטורף בעצת יועציו האמריקאים,בסיגנון כזה הוא לא יגיע רחוק,בושה וחרפה ,האיש הזה נטול ערכים,ואם אתבטא בסיגנונו אז...גדעון סער מנוול!!@
    סגור
  • 3.
    נו עוד אחד .
    יוני 01/2021/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נראה מה סער יביא לכם
    סגור
  • 2.
    ספור עד 10 ושופרי ביבי הופכים אותך לשמאלן (ל"ת)
    שי 01/2021/19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    אין יותר ימין ממנו. סמוטריץ' הולך להזיע ביג טיים!
    יצחק מנו 01/2021/19
    הגב לתגובה זו
    6 3
    יאללה בצלאל... אתה יכול להתחיל להתחנף לבנט שיסכים לקבל אותך בחזרה. אבל הפעם זה יהיה בתנאים שלו ובצדק.
    סגור