חדשות

נתניהו נוזף בחרדים: "חתונה שערורייתית, זו שפיכת דמים"; וקורא להאריך את הסגר

ראש הממשלה אמר היום בדיון קבינט הקורונה כי רמת התחלואה בישראל עדיין במצב גבוה וזה לא מספיק כדי לפתוח את הסגר: "מדינות רבות באירופה נערכות עכשיו להאריך אותו עד מרץ ואפילו עד אפריל"
ארנולד נטייב |  1
בנימין נתניהו (צילום Miriam Alster/FLASH90)
ראש הממשלה, בנימין נתניהו אמר היום (שלישי), בישיבת קבינט הקורונה כי יש צורך ממשי להאריך את הסגר השלישי: "אנחנו במירוץ צמוד בין מבצע החיסונים לבין התחלואה הגואה בעולם בגלל המוטציה. במקום להסיר את הסגר כמתוכנן, מדינות רבות באירופה נערכות עכשיו להאריך אותו עד מרץ ואפילו עד אפריל".
"אנחנו חייבים להמשיך ולקבל את ההחלטות הנכונות למען אזרחי ישראל. אנחנו צריכים להחליט מיד על הארכה נוספת של הסגר הקיים. זה אולי לא פופולארי, ולא נוח בתקופת בחירות, אבל זה מה שאנחנו צריכים להחליט היום ואני מצפה מכולם לתמוך בזה". 
עוד אמר: "נכון, הרבה יותר קל להתעלם מהזינוק האדיר בתחלואה ופשוט לפתוח את הכל, אבל זה יעלה בחיי אדם רבים. אני לא שם, אף פעם לא הייתי שם ואף פעם לא אהיה שם. מה שחייב להנחות את כולם זה הצלת חיים וקריסת מערכת הבריאות, שום שיקול אחר. אני יודע שזאת החלטה קשה לרבים מאזרחי ישראל אבל נדרש כאן מאמץ אחרון, מאמץ משותף של כולנו כדי לצאת מהקורונה ולהציל חיים". 
נתניהו גם תקף את מפרי ההנחיות בחתונה בבני ברק: "מצפה מכולכם לשים את החיים לפני הכל ולתמוך בהחלטה הנכונה. אני קורא לכל האזרחים, גם אלה שהשתתפו אתמול בחתונה השערורייתית בבני ברק להפסיק להפר את החוק. זו שפיכות דמים. אני קורא למשטרה לנקוט יד ברזל נגד כל מפירי החוק באשר הם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אתה לא מתבייש, ביבי? מי היה הבובה של האדמו"רים עד כה?
    אהרון בן בסט 01/2021/19
    הגב לתגובה זו
    5 0
    נכנעת לכל השגיונות שלהם. סירסת את האכיפה ומנעת בכח את הגדלת הקנסות. על מי אתה עובד, נאשם בפלילים?
    סגור