חדשות

תפילה להצלחת ביידן, חנינה וכנראה שמפלגה חדשה: נשיא ארה"ב עוזב את הבית הלבן

הנשיא היוצא דונלד טראמפ נאם בפעם האחרונה בכהונתו: "איחדתי את העולם לעמוד נגד סין, אני קורא לאמריקה להתפלל למען הצלחת ממשל ביידן". העניק חנינה ליועצו לשעבר סטיב באנון ומתכנן להקים מפלגה שתקרא 'הפטריוטים'
כפיר אדר | 
דונלד טראמפ (צילום פייסבוק/דונלד טראמפ)
היממה האחרונה של ממשל דונלד טראמפ בארצות הברית החל אמש (שלישי) בכך שהנשיא היוצא מסר נאום פרידה בן 20 דקות. בסיומו הודיע כי יעביר את השלטון בלי התנגדות.
טראמפ גם ואמר כי: "אני רוצה שתדעו, התנועה שהתחלנו, נמצאת רק בראשיתה. אני הנשיא הראשון מזה עשורים שלא התחיל מלחמות חדשות. איחדתי את העולם לעמוד נגד סין, אני קורא לאמריקה להתפלל למען הצלחת ממשל ביידן".
 
‏עוד לפני שיעזוב את הבית הלבן, הנשיא טראמפ יעניק חנינה ליועצו לשעבר סטיב באנון הואשם בהונאת תרומות. כמו כן, טראמפ הורה לפני מספר ימים לבטל את הסיווג של חבילת מסמכים הקשורים לחקירת מגעי הקמפיין שלו ב-2016 עם רוסיה. טראמפ כבר הכריז מזמן על כוונתו לפרסם את החומרים הרגישים העומדים בבסיס החקירה, שאותה הוא כינה "ציד מכשפות".
בנוסף נודע כי טראמפ מתכנן להקים מפלגה חדשה. על פי דיווח בוול סטריט ג'ורנל, במהלך הימים האחרונים קיים הנשיא היוצא דיונים עם מקורביו על ייסוד מפלגה חדשה בשם "מפלגת הפטריוטים", זאת כדי לשמור על השפעה פוליטית גם לאחר שיעזוב את הבית הלבן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה