חדשות

"הישרדות" בכנסת? אביר קארה נבחן לתכנית ריאליטי לפני שקיבל חסינות בעשיריה הראשונה של בנט

באתר Ynet נחשף כי מייסד "אני שולמן", השתתף באודישן לעונה הבאה של "הישרדות", בטרם חבר לנפתלי בנט וזכה למקומות משוריינים ברשימת ימינה לכנסת. שרשרת חסינות, גרסת הפוליטיקה
מערכת ice |  3
אביר קארה ואייל ברקוביץ (צילום צילום מסך)
אתר Ynet מפרסם הבוקר (רביעי) כי אביר קארה, ממייסדי קבוצת העצמאים "אני שולמן", נבחן לקראת צילומי העונה הבאה של תכנית הריאליטי הפופולרית "הישרדות" (המשודרת ברשת 13).
כזכור, קארה הצטרף למפלגת ימינה, בראשות ח"כ נפתלי בנט, לאחר שקיבל שיריון בעשירייה הראשונה, הנחשבת ריאלית, ברשימת המפלגה לכנסת. כן זכה קארה בשני מקומות שמורים ל"שולמנים" בעשירייה השנייה ברשימה, כלומר - בעוד מקום שעשוי להיות ריאלי לקראת הבחירות.
לקארה רומן ארוך עם התקשורת, שהגיע לשיאו בריאיון המפורסם בתכנית "אופירה וברקו" (קשת 13), בה חשף המראיין, אייל ברקוביץ, כי קארה מסתמס תוך כדי שידור, עם שר האוצר ישראל כ"ץ. בימצים האחרונים פרסם קארה כי הוא מתלבט בין חבירה לגדעון סער לחבירה לנפתלי בנט - ולבסוף בחר באחרון.
על פי הפרסום אישרו גורמים בהפקה כי קארה נכח באודישנים בעת שמערכת הבחירות כבר "ריחפה מעל למערכת הפוליטית". צילומי העונה החדשה של התכנית נדחו כמה פעמים בשנה האחרונה בשל מגבלות הקורונה והמועד שנקבע להם כרגע הוא חודש מרץ הקרוב, ממש בימים שבהם ילכו אזרחי ישראל לקלפי, כך שבמקום לעמוד למשפטם של חבריו ב"מועצת השבט", יעמוד קארה למשפט הבוחרים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    התכנית של השלוחים והפריכות
    יוסי. גפן 02/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אביר קרה לא נראה כזה אביר אלא יותר ראש אירגון פשע, אבל כולם באים לתכנית המחורבנת של הפריכה הלאומית והכדורגלן הטמבל הלאומי שלנו. אם הם קיבלו תכנית שמיוחדת לכל הפיראי אדם הפריכים והפריכות שלנו אז אפשר לסגור את הערוץ שמארח אותם ולכבות טת האור.
    סגור
  • 2.
    קארה
    משה 01/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לנו קרעי אחד ראינו מה עשה בכנסת לדעתי מספיק ודאי.
    סגור
  • 1.
    ביבי שיחק אותה. יש לו שתול בימינה.
    ניסים ינוב 01/2021/20
    הגב לתגובה זו
    7 0
    ברגע האמת... יש לו עוד אצבע שתלך ישר לעין של בנט. מתפלא על נפתלי. חובבני משהו.
    סגור