חדשות

רוטשטיין: "המשבר התקציבי עולה בחיי אדם", בתי החולים הציבוריים מסלימים את המאבק

מנהל ביה"ח הדסה, שעלה לשידור ב"כאן" ממאהל המחאה שהקימו מנהלי בתי החולים הציבוריים, תיאר מקרה בו מת אדם בן 60 בכניסה לבית החולים, לאחר שמאמצי הרופאים להחיותו לא צלחו
מערכת ice | 
פרופסור זאב רוטשטיין (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
בתי החולים הציבוריים פתחו במאבק נגד מדיניות התקצוב של הממשלה, בטענה כי הם קרובים לקריסה כלכלית, שאף פוגעת ביכולת להעניק טיפול הולם לחולים, על רקע משבר הקורונה.
היום (רביעי), בשידור התכנית "בחצי היום" של תאגיד השידור, אמר פרופ' זאב רוטשטיין, מנכ"ל בית החולים הדסה עין כרם, כי: בתי החולים הציבוריים, לגמרי במקרה, נמצאים בריכוזי תחלואה בקורונה".
פרופ' רוטשטיין אף הגדיל לעשות כאשר פירט מקרה חמור במסגרתו הגיע אדם לבית החולים, התמוטט בכניסה ומת, לאחר שהמאמצים להשיב את הכרתו לא צלחו וחתם את דבריו במשפט: "אני מאמין שבסופו של דבר המשבר התקציבי עולה בחיי אדם".
מנהלי בתי החולים הציבוריים מוחים כבר זמן רב כנגד מדיניות תקצוב בתי החולים של משרד האוצר. לפני כשבוע הקימו מאהל מחאה מול משרד האוצר בירושלים והבוקר (רביעי), לאחר שהתפוצץ המשא ומתן מול האוצר, הודיעו כי יעברו לעבוד במתכונת מצומצמת.
מנהלי בתי החולים קוראים להתערבות מידית של ראש הממשלה בנימין נתניהו במשבר, לאחר שקבלו כי נציגי האוצר נמנעים מלקדם פתרון ארוך טווח מולם ושולחים אותם "לקושש תרומות" כהגדרתם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה