חדשות

סין בונה מחנה למבודדי קורונה: מסתירה את נתוני התחלואה?

סין החלה לבנות מחנה למבודדי קורונה. המחנות צפוי לאכלס למעלה מ-4,000 בני אדם שנושאים את הנגיף או נמצאים באזורי התפרצות
ארנולד נטייב |  1
קורונה בסין (צילום יוטיוב/CBC News)
סין החלה לבנות מחנות למבודדי קורונה ברחבי המדינה האסיאתית. על פי דיווחים ברשת CNN, המחנות יאכלסו למעלה מ-4,000 בני אדם שנושאים את הנגיף או נמצאים באזור התפרצות. המחנה ממוקם בפאתי שה-ג'יאג'וואנג, בירת מחוז חביי.
בסין הצליחו לגבור על המגיפה, כאשר מרבית המדינה חזרה כבר לשגרה מלאה. אך, יחד עם זאת העלייה הפתאומית בתחלואה במדינה גרמה לשלטונות לחששות רבים, בעיקר לקראת חגיגות ראש השנה הסיני ב-12 לפברואר. 
גורמים רשמיים בשה-ג'יאג'וואנג, המוקד העיקרי של ההתפרצות הנוכחית, יזמו בדיקות המוניות וסגר קפדני. בין היתר, הרשויות העבירו כפרים שלמים למתקני הסגר נוספים במטרה לרסן את התפשטות הנגיף.
הרשויות בסין החלו בבנייה ב-13 בינואר והקטע הראשון של המחנה הושלם באופן רשמי, ומוכן לשימוש. כל חדר צפוי להיות בגודל של כ-18 מ"ר, ויכלול חדר רחצה צמוד ומקלחת, שולחנות כתיבה, כיסאות, מיטות, אינטרנט אלחוטי ומכשיר טלוויזיה.
על פי הנתונים הרשמיים שפרסמו בסין, במחוז חביי יש כעת בסך הכל 818 מקרים פעילים של חולי קורונה. בשבוע שעבר מת במחוז חולה קורונה אחד, 242 יום אחרי שאף אדם במדינה אינו מת מהמחלה. מספר המקרים של הקורונה בסין עומד על כ- 88,557, בעוד שמספר המתים הוא 4,635. זאת על פי הנתונים הרשמיים, אותם יש לקחת בעירבון מוגבל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כנסו....
    יוסי 01/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הנה מתחילים המחנות ריכוז... תתכוננו עוד מעט זה ממשיך לשאר העולם
    סגור