חדשות

הממשלה תעביר הלילה חיסונים לרצועת עזה? משפחת גולדין: "דם חיילי צה''ל הוא הפקר"

בשעות האחרונות התקבלה החלטה מדינית על ידי ראש הממשלה, לאשר העברה של מאות חיסונים לארגון החמאס בעזה. החיסונים יועברו על ידי הרשות הפלסטינית ואינם קשורים למלאי החיסונים בישראל
ארנולד נטייב |  2
גולדין (צילום תומר נויברג פלאש 90)
בשעות האחרונות התקבלה החלטה מדינית על ידי ראש הממשלה, בנימין נתניהו לאשר העברה של מאות חיסונים לארגון החמאס בעזה. ישראל תעביר את החיסונים כבר הלילה (חמישי) ללא שום התחייבות לשימושים המוניטריים בלבד וללא תנאי להחזרת השבויים שמחוזקים על ידי החמאס. מתגובת המדינה עולה, כי החיסונים המועברים לרצועת עזה הם של החיסון הרוסי, 'ספוטניק', שהועברו על ידי הרשות הפלסטינית.
הוריו של החייל הדר גולדין, לאה ושמחה, ביקרו בחריפות את ההחלטה: "למרבה הצער, במקום למלא את מחויבותה להשבת האזרחים והחיילים הביתה, ממשיכה ממשלת ישראל לתעתע בציבור. מי שמעביר חיסונים לארגון הטרור של החמאס ולא דורש בתמורה את השבת חיילי צה"ל איבד את שיקול דעתו". 
"הממשלה עוטפת את תשובותיה לבג"ץ במסווה מזויף של "עניין מדיני" במטרה להימלט מביקורתו. זו התנהלות כושלת וקלוקלת ומעבירה מסר לאזרחי ישראל כי דם חיילי צה"ל הוא הפקר. אנחנו דורשים מראש הממשלה לחשב לאלתר מסלול מחדש ולהתנות את העברת החיסונים בהשבת החיילים". 
עוד אמרו: "לא ננוח ולא נשקוט עד שהאמת תצא לאור, ועד אשר הבנים – האזרחים והחיילים, ובתוכם הדר בננו - ישובו למדינה ששלחה אותם להגן על שלומה וביטחונה".
יחד עם זאת, העיתונאי אמיר בוחבוט מכחיש את הדברים וטוען: "הרש"פ אמורה להעביר אלפי חיסונים נגד קורונה תוצרת רוסיה לאנשי הרש"פ ברצועת עזה. לא חיסונים שנקנו על ידי ישראל! תהליך הומניטארי 100%".
 
כתב המשפט אבישי גרינצייג הוסיף: "הממשלה תאפשר להעביר דרך מעבר אלנבי 5,000 מנות חיסון מסוג "ספוטניק", שנתרמו על ידי ממשלת רוסיה לעובדי מערכת הבריאות ביו"ש ובעזה. כך עולה מתגובת המדינה לעתירת משפ' גולדין המיוצגת על ידי פרופ' אביעד הכהן".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ביבי, ימין חזק.... (ל"ת)
    משה 01/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ביבי ימין שקרן.... (ל"ת)
    משה 08/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור