חדשות

האפשרות הארכת הסגר השלישי תקבע היום, אופציה לסגר רביעי באפריל

ראש הממשלה, יחד עם שר הבריאות, ראש המל"ל, פרויקטור הקורונה ובכירים נוספים שוחחו לגבי מגמות התחלואה והשפעות המוטציה, כאשר נשקלת הארכת הסגר הנוכחי בשבוע נוסף. אופציה לסגר נוסף בהמשך על הפרק
כפיר אדר |  6
חנויות סגורות בקניון (צילום Magma Images)
הסגר השלישי יוארך עם אופציה לסגר רביעי כבר באפריל? ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס בשעות הלילה דיון עם שר הבריאות יולי אדלשטיין, סגן שר הבריאות יואב קיש, ראש המל"ל, מנכ"ל משרד הבריאות, פרויקטור הקורונה ובכירים נוספים. 
הדיון עסק בניתוח מגמות התחלואה, קצב ההתחסנות, השפעת המוטציות על מצב התחלואה, תאריכים ליציאה מהסגר וסוגיות נוספות. בכירי משרד הבריאות הביעו חשש שגם בתום המועד הנוכחי של הסגר נישאר עם רמה גבוהה של תחלואה ועומס כבד מאוד של חולים קשים בבתי החולים. סוכם כי היום (שלישי) ימשיכו בהתייעצויות.
בדיון של משרד הבריאות עם ראש הממשלה נתניהו עלה גם הצעה על פתיחה מצומצמת של הגנים ועבודה ללא קבלת קהל, אבל בשלב מוקדם מאוד של הישיבה, ראש הממשלה הבהיר שהוא תומך בהארכת הסגר בכמה ימים כדי להשיג ירידה משמעותית יותר בתחלואה.
יחד עם זאת, נתניהו גם המליץ משרד הבריאות להאריך את הסגר בשבוע נוסף. בדיון עלה גם נושא העומס על בתי החולים, והצורך לווסת את החולים בין בתי החולים בארץ, כשבצפון ובירושלים ביקשו לא להעביר אליהם חולים בינוניים
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ליגת העל מחזור 17
    פטריק ואן לוון 01/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכבי תל אביב תבואו הערב לתת את הכל תשחק פתוח עם הרבה רגש ושמחת חיים תנצל הכל במגרש תעשה ממש דברים יפים מהלכים רצינים ישתפו פעולה קקבוצה ביחד ישחקו עם לב גדול עם הרבה אנרגיות חיוביות תעשו תרגילים יפים לכיוון השער של ם בהצלחה לכם יבקיעו פישץ מתן חוזז צמד
    סגור
  • 3.
    סגר זה סגר- וצריך להתייחס אליו ככה
    אמא 01/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה ההיגיון לפתוח גנים שדווקא שם אף אחד לא מחוסן, כולל רוב אנשי הצוות במגזר הפרטי, דווקא שם הילדים ללא מסכות, צמודים אחד לשני, כל הטיפול מבוסס על מגע, זה הסקשן שהכי צריך להישאר מוגן ובטוח כרגע עם כל המוטציות. גם אם יפתחו שבוע הבא- אני לא אשלח את הילדים שלי לגן. הגיוני יותר לפתוח בשלב ראשון (ובטח שלא כרגע) בתי ספר בקפסולות, שם יש אפשרות לשמור על מרחק, לעטות מסכה, לשמור על ההנחיות הרבה יותר מבגילאי גן. גם גנים כדאי לפתוח בקבוצות קטנות של עד 10 ילדים במבנה כך שהאופציה להדבקה המונית תרד, גם אם זה אומר לפתוח רק חלק מהשבוע. עם צוות קבוע כמה שאפשר. עוד קצת והתחלואה תרד, לפתוח בלחץ זה רק נזק ויביא אותנו לעוד סגר ממש בקרוב!
    סגור
  • את אשה מטומטמת
    רבקה 01/2021/27
    הגב לתגובה זו
    2 1
    תהפכי את הילדים שלך לשפני ניסוי עם תופעות לוואי קשות. לא את שלי
    סגור
  • 2.
    אין סגר\סגר בכאילו
    יעל 01/2021/26
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אין צורך להאריך את הסגר,אין סגר,לא קיים סגר!המסחר סגור!האולמות אירועים ללא אירועים!אנשים מטיילים בפארקים,בים,מארחים בבתים וסגר אין!!!!!
    סגור
  • זו בדיוק הסיבה כן להאריך
    וזו הסיבה כן להאריך 01/2021/26
    הגב לתגובה זו
    1 4
    בדיוק בגלל כל מי שלא שם על הסגר התחלואה לא יורדת ימי שכן שם על הסגר לא ירצה לחזור לשגרה תחת סכנה ההדבקה הקיימת.
    סגור
  • 1.
    כדי שיעריכו את הסגר צריך להעלות את הקנסות
    רוני 01/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 7
    נראה לכם שביבי ייתעמת עם החרדים אז כנראה שגנץ יאלץ לסיים את הסגר
    סגור