חדשות

נתניהו בראיון בגל"צ: "צריך ליכוד גדול, לא עם רוטציה או מוטציה"

במהלך הריאיון שנמשך כחצי שעה התייחס ראש המשלה לניתוק עם ממשל ביידן ואמר כי הוא מצפה לשוחח אתו בקרוב: "הוא ידיד אישי שלי קרוב ל-40 שנה". על תוכנית הגרעין אמר: "אעשה כל דבר כדי שזה לא יקרה. ביידן יכבד זאת"
אורן שטרנברג |  3
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
לאחר המופע ה"נה נה נה" שלו בחדשות 12, התראיין ראש הממשלה בנימין נתניהו לפני זמן קצר בגלי צה"ל, בתכניתם של ברדוגו ווילנסקי.
במהלך הריאיון התייחס נתניהו לכך שנשיא ארצות הברית ג'ו ביידן טרם שוחח עמו: "יש לנו קשרי ידידות. הוא אמר שיתקשר אליי לפני מנהיגי המזרח התיכון" אמר נתניהו והוסיף: ביידן הוא ידיד אישי שלי קרוב ל-40 שנה. הניסיון של איראן להתחמש בנשק גרעיני, אני אעשה כל דבר כדי להבטיח שזה לא יקרה. ביידן יכבד זאת".
בהמשך נשאל האם יסכים לקיים רוטציה על ראשות הממשלה עם נפתלי בנט. "יש קטטה בים סער ולבנט". אמר נתניהו, "הם לא יכולים להרכיב ממשלה בלי שלפיד יעמוד בראשה. אני בטוח שאקים ממשלת ימין גדולה. יש הזדמנות היסטורית להביא ממשלת ימין אמתית על מלא. צריך ליכוד גדול בלי פריטטיות, לא עם רוטציה או מוטציה".
כנשאל מדוע הליכוד נעדר מן ההצבעה בוועדת הבחירות לכנסת על פסילת מועמדי הרשימה המשותפת, אמר ראש הממשלה כי לא היה בכך צורך. "בעבר הצבענו נגד המשותפת ובג"ץ הכשיר אותם והם קיבלו קולות. אז לא ניתן להם את הפרס הזה. נקבל קולות מהציבור הערבי".
איך נוצרה המחויבות של פייזר להביא את החיסונים?
"אני הבנתי שהפתרון היחיד הוא החיסונים, עוד כשהם לא היו ועדיין לא יעדנו מה הולך, באותו הזמן התקשרתי למנכ"ל פייזור ואמרתי לו שאני מוכן ללכת לחוזה של מיליון חיסונים. 'אנחנו ניתן לך בישראל, כמדינה שיודעת לעבוד תחת משבר ואתם תקבלו את הנתונים הסטטיסטיים על מידת ההצלחה של החיסון'.
"לא היו ראשי ממשלה שדיברו אתו. תיאמתי אתו ועם מנכ"ל מודרנה את הבאת החיסונים. אני כל הזמן נמצא איתם בקשר אישי.
האם החלטת הממשלה לפתיחת המשק היא הימור?
"אני חושב שזה דבר מבוקר והיא תלויה במדדים של מקדם ההדבקה ומספר המתחסנים.  הבאתי מיליון מתחסנים לישראל. חיסון לכל אזרח. הם מצילים חיים ומאפשרים לנו לחזור לשגרת חיים. אני רוצה לפנות מכאן ל-500 אלף איש מעל גיל 50 שעדיין לא התחסנו- לכו להתחסן".
היה צריך להיות סגר בפורים?
"זה לא יהיה פורים רגיל, יהי תו סגול מחמיר. אנשים יהיו עם בני המשפחה. בדמוקרטיה כמה שלא תאכוף, אתה מוגבל. אני מצפה שכולם יקפידו כמה שיותר".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ביבי ממחזר משחקי מילים של לפיד?
    גל 02/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנראה המצב באמת קשה... בטח שהוא לא רוצה יותר רוטציה. גם אף אחד לא יירצה לעשות איתו הסכם כזה. הבינו שהוא שקרן שמעניין אותו רק הכיסא, שהוא כרטיס היציאה היחיד שלו מהכלא. נגמרו האסים בשרוול לקוסם. בוא נזכיר לכולם, קוסם הוא אמן אשליות. אכן הוא אמן בלמכור אשליות לציבור פתי שמאמין לשקרים שלו.
    סגור
  • 2.
    לא יודע למה, אבל ביבי כבר לא משכנע אותי...
    נהנתניהו-עבאס 02/2021/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא יודע למה, אבל ביבי כבר לא משכנע אותי... הוא איבד את זה.. לא בגלל שהאמירה "ליכוד אחד גדול" מזכירה לי להשתמש ולזרוק את ימינה, כפי שעשה פעם אחרונה עם ה"גוש", אלא בגלל הברית שלו עם מנסור עבאס (אלה שרוקדים על הגגות כשיורים עלינו טילים מעזה) ובגלל שברור לי שזו רק ההתחלה... הוא ישבור עוד שמאלה בהתנהלות. מ"ממשלת ריבונות" ניסה לעשות החייאה מלאכותית לממשלה עם גנץ בעזרת מנסור עבאס, וגם בזה נכשל. כבר שנתיים אין ממשלה יציבה בישראל (אפילו לא תקציב מדינה בעת משבר שדורש תיכנון) למרות שרוב הציבור ימני ! הקוסם לא מצליח כבר שנתיים להקים ממשלה רק בגלל שיש עדיין ציבור גדול שחושב שביבי-עבאס הוא המנהיג של הימין. ברור שתפרו לו תיקים וגם ברור שהוא לא טלית שכולה תכלת, אבל זו לא סיבה לכבול את מדינת ישראל באין מוצא. צריך לתת לו כבוד ולאמר תודה גדולה, אבל הוא חייב לזוז הצידה ולנוח בקיסריה ולתת למדינה להתקדם ולהוכיח את חפותו המלאה. נפתלי בנט הוא איש ערכי מוכשר וישר ויכול להנהיג אותנו מעולה בעת הזו.
    סגור
  • 1.
    ביבי.גול גול גול גוווווווולל.להגיד במבטא דרום אמריקאי. (ל"ת)
    שוב פעם הבקיע ביבי 02/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור