חדשות

המציל מ"ארץ נהדרת" ישכנע אתכם להשתמש בארנק הדיגיטלי

בנק הפועלים השיק ארנק דיגיטלי שיפעל באמצעות אפליקציית BIT. המיזם הוצג במסגרת קמפיין שיווקי חדש בדמות המציל המיתולוגי בגילומו של אלי פינש. סמנכ"ל השיווק בבנק הפועלים: "אפליקציית התשלומים המועדפת על האנשים, עוברים כעת לשלב הבא"

אורן שטרנברג | 
אלי פיניש (צילום ליאור נורדמן)
היום (רביעי) בוצע לראשונה תשלום בבית עסק עם bit באמצעות הסלולר ללא מגע, כחלק ממגמה שקורת בעולם ועתידה להפוך לעניין שגור בישראל בשבועות הקרובים. התשלום התאפשר הודות להשקת הארנק הדיגיטלי של אפליקציית bit של בנק הפועלים, שעדכון הגרסה שלה החל בימים האחרונים ואמור לכלול את כלל המשתמשים בימים הקרובים.
אירוע התשלום הראשון התקיים במשתלת "כפר עידוד" בנתניה, עסק חברתי המעסיק בעלי מוגבלויות וחוגג השנה 25 שנים להיווסדו. באירוע נכחו: דב קוטלר, מנכ"ל בנק הפועלים, גולן שרמן, משנה למנכ"ל הבנק וממונה על חטיבת החדשנות והאסטרטגיה, אסף אזולאי, סמנכ״ל השיווק של הבנק, והשחקן והקומיקאי אלי פיניש, אשר יוביל את קמפיין ההשקה בדמותו של "לאבלי", המציל המיתולוגי מהסדרה "ארץ נהדרת" שיעלה השבוע לאוויר. 
הקמפיין הקומי מראה את המציל בסיומה של עונת הרחצה שמגלה שהעולם השתנה לו, ופתאום כולם משלמים עם bit בכל מקום. פיניש יופיע במספר סיטואציות תשלום בחנות בגדים, מסעדות, חנות צעצועים, ובעוד מקומות, בהם הוא מגלה לתדהמתו שהארנק הישן שלו כבר פחות רלוונטי.
עם השקת תשלום ללא מגע יושלם המענה של bit לכל סיטואציות התשלום: בין אנשים, באונליין, בתשלום ללא מגע, ובכרטיס bitcard שהנפקתו ללקוחות תתבצע בקלות ומהירות, באמצעות אפליקציית bit.
כמו כן, לקוחות bit יוכלו ליהנות משלל מבצעים והטבות בשירותים החדשים: מבצע השקה במסגרתו יוכלו המשלמים ב-tap עם bit בחנויות ליהנות מקשבק של 10% בכל החנויות שעברו לשיטת התשלום החדשה ב-EMV.
בנוסף, לקוחות שיזמינו את כרטיס ה-bitcard, ייהנו מהטבת הצטרפות של עד 250 ₪ ב-BUYME, ומ-10% הנחה במגוון מותגים ומקומות בילוי: WOLT, Gett, ארומה תל אביב, story, GOOD PHARM, גולף, כיתן, INTIMA, פולגת, כיתן, גולף קידס, GOLF&CO, ובברים ובמסעדות של קבוצת נוקס (עד 250 ₪ בשנה), וכל זאת בנוסף להטבות מחזיקי כרטיס כאל.
אסף אזולאי, סמנכ"ל שיווק בנק הפועלים, מסר: "אפליקציית bit כמותג אהוב וחדשני ואפליקציית התשלומים המועדפת על האנשים, עוברת כעת לשלב הבא והופכת לארנק דיגיטלי שמאפשר לאנשים לשלם מכל מקום בהצמדה. כדי להשיק את הבשורה בחרנו בדמות האהובה של אלי פיניש להוביל את הקמפיין, ולספר לכולם בדרך משעשעת שמהיום bit היא לא רק דרך להעביר כסף בין אנשים, לתרום לעמותות או לקנות באתרי מסחר אלא משמשת גם לתשלום בטאפ - שיטת תשלום חדשה, פשוטה ובטוחה שמקובלת בכל העולם וכעת נכנסת גם לישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה