חדשות

בנט נגד סמוטריץ': "לא ילד כאפות של ביבי כמוהו"

ח"כ נפתלי בנט חשף הערב את תוכניתו הכלכלית שתכלול הורדה דרמטית של המיסים לעסקים וחברות. בנט הוסיף כי כל ממשלה בהשתתפותו תהיה חייבת לקבל את עקרונות התוכנית. בהמשך תקף את סמוטריץ': "אני לא ילד כאפות של ביבי כמוהו"
אורן שטרנברג |  4
נפתלי בנט (צילום צילום מסך קשת 12)
חבר הכנסת ויו"ר מפלגת ימינה, נפתלי בנט, חשף הערב (שבת) את עקרונות התוכנית הכלכלית שלו המכונה על ידו "מודל סינגפור", במהלך ראיון בתוכנית "פגוש את העיתונות" בערוץ 12. התוכנית כוללת הורדה דרמטית בגביית המיסים מעסקים וחברות, זאת על מנת ליצור מצב בו יזמים רבים יקימו עסקים חדשים שייצרו מקומות עבודה רבים במשק.
"היום אנחנו מוציאים כסף לממן אבטלה למובטלים. ברגע שאתה מוריד דרמטית את המיסוי ומס לעסקים וחבורת, נראה נהירה המונית להקמת עסקים ואז ירדפו אחרי מובטלים ורמת השכר תעלה". אמר בנט.
"הממשלה לוקחת יותר מדי ממי שעובד כדי לממן את משתמטי העבודה". אמר בנט והוסיף: "יש המון כפילויות במשרדי הממשלה.  למשל יש היום שלוש מערכות גביית מיסים: מס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי? זה מיליארדים. יש משרד לקידום קהילתי. האם יש משיהו שמרגיש שהוא לא קיים? זה משרד מיותר". עוד הצהיר בנט כי קבלת עקרונות התוכנית תהווה תנאי יסוד להקמת כל ממשלה בהשתתפותו.
בהמשך הריאיון תקף בנט את מפלגת הציונות הדתית, ואת העומד בראשה, בצלאל סמוטריץ', שהתראיין באולפן כמה דקות לפניו. בשבוע האחרון מקיימת מפלגת הציונות הדתית קמפיין שתוקף את בנט. במסגרת הקמפיין נטען כי בציונות הדתית ילכו לממשלת ימין, ואילו בנט ישב בממשלה יחד עם מרצ, הרשימה המשותפת, לפיד והעבודה. "אני לא ילד כאפות של ביבי כמוהו (סמוטריץ')" אמר בנט בתגובה. "אני לא מוכן ללכת באופן אוטומטי. לא מאמין בזה". הוסיף בנט.
בתגובה לדבריו של בנט אמרו בליכוד: "בנט וגדעון שחתמו על הסכם עודפים ביניהם יכולים להתראיין בכל שעה ועדיין הם לא יוכלו להקים ממשלה בלי לפיד כראש ממשלה. רק הליכוד יקים ממשלת ימין על מלא!".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    בנט ילד כאפות חחחח
    צ 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בא סער נותן כף בא לפיד בא מרצ בא עבודה בא משותפת בא סער
    סגור
  • 3.
    בנט ואתה ילד כאפות לכאורה של לפיד והשמאל
    צ 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הצבעת בנט קיבלת מר"צ
    סגור
  • 2.
    בנט הבטיח ירידת מילים!!!
    חני 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה אתם נתפסים במשפט הזה? חשוב יותר מה שבטוח אמר לאחר מכן: הוא מתכוון להניע את הכלכלה ע"י הורדת המיסים ב 20% ואללה, הגיע הזמן שיורידו לנו את המיסים! רק בגלל זה אצביע לבנט!!!
    סגור
  • 1.
    אם מדברים ילד כאפות
    יוני 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין יותר ילד כאפות בנט. ירד על ליברמן כשהיה שר ביטחון, מבלבל את המוח איים. ליברמן בערב להעביר כסף לחמאס. בנט העביר כסף, חטף טילים, ברח מהאולפן לרינה. תמיד היה ותיהיה ביאת של ביבי
    סגור