חדשות

עוצר לילי בפורים: אלו המגבלות שיוטלו במהלך החג

כדי למנוע מסיבות פורים מחתרתיות, ובעקבות העלייה במקדם ההדבקה, החליטו בממשלה פה אחד על עוצר לילי ואיסור על שהייה בבית של אדם זר. בני גנץ: "אולי בפורים יהיה סגר, אבל בפסח יהיה סדר"
יהודה לוינגר | 
פורים (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
יומיים בלבד לפני חג הפורים שיחל ביום חמישי, שרי הממשלה החליטו פה אחד הערב (שלישי) על הטלת עוצר לילי במהלך חג הפורים בעקבות החשש להתקהלות שיתקיימו במסיבות מחתרתיות. הצעת משרד הבריאות אושרה בהסכמת כל השרים, למעט השר חילי טרופר שנמנע.
במהלך סוף השבוע הקרוב, בימים חמישי-שישי-ושבת, יחול עוצר לילי מהשעה 20:30 בערב עד לשעה 5 לפנות בוקר. במהלך העוצר לא יהיה ניתן לצאת מהבתים למרחק של יותר מ-1 ק"מ ולא יהיה ניתן לשהות בביתו של אדם אחר. בנוסף, התחבורה הציבורית תיפסק לחלוטין החל מהשעה 20:00 בערב.
במהלך הדיון ביקש שר התרבות והספורט להחריג את עולם התרבות מהעוצר אך נתניהו סירב לבקשתו והחליט כי לא תהיה החרגה לאף ענף. בנוסף, הדיון המכריע על פתיחת מערכת החינוך נדחה.
בפתח ישיבת הממשלה אמר נתניהו "אנחנו לא רוצים שזה יהיה כמו פורים הקודם ואני בטוח שבכוחנו למנוע זאת. אנחנו עדיין בתחרות מול הנגיף והמוטציה המשתוללת". שר הביטחון בני גנץ הוסיף: "צריכים להדק את המגבלות שמטילים על עצמנו בפורים. אולי בפורים יהיה סגר אבל בפסח יהיה סדר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה