חדשות

מנדלבליט מגבה את יועמ"ש האוצר: "אינו פועל כנגד ישראל כץ"

שר האוצר ישראל כ"ץ טוען בתקופה האחרונה נגד יועמ"ש האוצר אסי מסינג כי הוא מסכל את המדיניות אותה הוא רוצה להוציא דרך התכנית הכלכלית. מנדלבליט גיבה את מסינג כנגד כ"ץ: "משרת ציבור מקצועי ומסור"
יהודה לוינגר |  3
מנדלבליט וכץ (צילום Magma Images ולעמ עמוס בן גרשון)
היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, מגבה היום (רביעי) את יועמ"ש האוצר אסי מסינג, שלדברי שר האוצר, ישראל כ"ץ, הוא פועל כנגד התכנית הכלכלית שלו. לדברי מנדלבליט: "לנוכח הדברים הקשים שנאמרו בכלי התקשורת, ראיתי לנכון לחזור ולהדגיש כי יש בי אמון מלא בעורך הדין מסינג, שממלא את תפקידו נאמנה וכי הוא זוכה לגיבוי מלא מצידי".
כזכור, שר האוצר ישראל כ"ץ, מאשים את יועמ"ש האוצר מסינג בסיכול המדיניות אותה הוא רוצה להוביל והערמת קשיים לתכנית הכלכלית אותה מעניין כ"ץ לקדם, וזאת בטענה כי זו כלכלת בחירות שעלולה לשמש לצורכי תעמולת בחירות. מנדלבליט, שכבר שינה את הטון התקיף נגד התכנית הכלכלית, ובמכתבו האחרון אמר שהצוות המשפטי יעזור לקדם את התכנית, מגבה את מסינג גם כנגד עמדתו של כץ.
טענותיו של מסינג הוגשו למנדלבליט במכתב בו הציג את השתלשלות הדברים ליחסים הרעועים בינו ובין שר האוצר, והיועמ"ש קיבל את גרסתו. לדברי מנדלבליט, מסינג "משרת ציבור מקצועי ומסור" וכי עבודתו מקצועית ועניינית. עוד הוסיף היועמ"ש: "מסינג פועל לפי אמות המידה הנדרשות והמחמירות על עובדי המדינה והוא אינו פועל חלילה לסכל את מדיניותך".
מטעמו של ישראל כ"ץ עדיין המשיכו את הקו התקיף נגד מסינג בטענה כי הוא פועל נגד שר האוצר ואף אומרים שמסינג הטעה את היועמ"ש מנדלבליט במכתב אותו שלח.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כץ-מנוול דוחה -גס רוח
    אמיר 02/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מביא יחד עם הנוכל מבלפור את המדינה לעברי פי פחת
    סגור
  • 2.
    כץ -מנווול
    אבנר 02/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לך הבייתה כץ - אתה מעורר גועל בא להקיא ממך אתה הופך להיות האיש הכי שנוא במדינת ישראל
    סגור
  • 1.
    שר האוצר הכי כושל בתולדות המדינה. בושה!
    עמית בנקר 02/2021/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    התפקיד היה גדול עליו ב-20 מספרים.
    סגור