חדשות

למרות העוצר: מסיבות פיראטיות ברחבי הארץ, נתניהו: "מסכנות חיים"

למרות תקנות משרד הבריאות והעוצר הלילי, נרשמו התקהלויות רבות ברחבי הארץ במסיבות מחתרתיות או מסיבות רחוב ללא שמירה על ריחוק חברתי ומשתתפים ללא מסכות. נתניהו: "אין שום סיבה להפרות האלה"
מערכת ice | 
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/יונתן סינדל)
גם במהלך העוצר הלילי שהוטל בסוף השבוע האחרון, נמשכו כמה מסיבות פורים שנערכו במחתרת. ברשת החברתית הופצו המסיבות הפיראטיות, כאשר משטרת ישראל אכפה חלק מהן במהלך היממה האחרונה.
במהלך שעות היום התקיימו ברחבי תל אביב וירושלים הפרות בוטות של תקנות משרד הבריאות, עם מסיבות רחוב ללא מסכות, התקהלויות ואי שמירה על ריחוק חברתי. במשטרת ישראל דיווחו גם היום כי פיזרו שתי מסיבות טבע בחבל לכיש עם עשרות משתתפים. מסיבות שכללו תקליטן ועמדות אלכוהול, כאשר עם בואה של המשטרה חלק מהמשתתפים נמלטו מהמקום.

צילום: דוברות המשטרה
לאחר תמונות רבות שהועלו לרשתות החברתיות בהן נראות הפרות של תקנות משרד הבריאות, התייחס לכך ראש הממשלה נתניהו ואמר כי "פורים הוא חג של הצלת חיים, לכן קשה מאוד לראות את התמונות האלה של התקהלויות המוניות במסיבות פיראטיות שמסכנות חיים".
לדבריו, "אין שום סיבה להפרות האלה. יש לנו תכנית יציאה ברורה: דרכון ירוק, פתיחה הדרגתית של החינוך, חיסון כל יתר האוכלוסיה ופתיחת הכלכלה. אבל זה הכל תלוי בכם. שימרו על הכללים. אני מבקש מכם - למען החיים שלכם ושל היקרים לכם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה