חדשות

אושר: ישראל תחסן עשרות אלפי פועלים מהרשות הפלסטינית

מבצע החיסונים יחל כבר בימים הקרובים, במסגרתו יחוסנו עשרות אלפי פועלים מהרשות הפלסטינית בחיסוני מודרנה. יחד עם זאת, המבצע לא ייתן מענה לאלפי פועלים, תושבי השטחים, השוהים בישראל שלא כחוק, ועלולים לשאת את הנגיף
אורן שטרנברג | 
פועלים פלסטינים (צילום Yonatan Sindel פלאש90)
הדרג המדיני אישר לפני זמן קצר את מבצע החיסונים של פועלים, תושבי הרשות הפלסטינית, העובדים בישראל ובהתנחלויות. מבצע החיסונים צפוי לצאת לדרך כבר בימים הקרובים, במסגרתו עתידים להתחסן כ-100 פועלים מהרשות הפלסטינית.
הדיבורים על חיסונם של הפועלים נדון במהלך הימים האחרונים, במסגרתם דיווחה בשבוע שעבר הרשות הפלסטינית כי ישראל הסכימה לחסן 100 אלף פועלים משטחה העובדים בישראל, באמצעות חיסוני מודרנה. עוד דובר על הקמת עמדות חיסון במחסומים.
מדי יום נכנסים לישראל בהיתר עשרות אלפי פועלים מהרשות הפלסטינית. חלק גדול מהם מועסק בענף הבנייה. מבצע החיסונים צפוי לתת מענה לאותם פועלים שעד כה נתקלו בקשיים במעבר בין ישראל והשטחים, זאת בעקבות התפרצויות הקורונה לנוכח העובדה כי ישראל והרשות הפלסטינית חולקות מרחב אפידמיולוגי אחד.  יחד עם זאת, מבצע החיסונים לא ייתן מענה מוחלט לסכנת הדבקה מכיוון הרשות הפלסטינית, שכן, קיימים אלפי שוהים בלתי חוקים שנכנסים מדי יום לישראל- עליהם המבצע לא יחול.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה