חדשות

זאת המפלגה שמימנה כתבות נגד מפלגת ימינה

תקווה חדשה הודיעה כי היא המפלגה שמימנה כתבות מכפישות נגד מפלגת ימינה נחשפה. תקווה חדשה בפנייה לוועדת הבחירות: "כבר הודינו בזה בעבר בהתבטאויות שונות בתקשורת". ימינה: "תעשו פרצוף מופתע"
מערכת ice |  1
בנט (צילום פלאש 90)
יו"ר ועדת הבחירות ה-24, שופט העליון עוזי פוגלמן, קיבל היום (שני) ממפלגת תקווה חדשה הודעה בדבר הקמפיין השלילי המקודם נגד מפלגת ימינה.
כזכור, לפני כשבועיים מפלגת "תקווה חדשה" הוציאה הודעה לתקשורת שבה הודתה שהיא עומדת מאחורי הקמפיין השלילי הממומן נגד בנט. המפלגה השתמשה בשירותי חברת "אאוטבריין" העוסקת בשיווק דיגיטלי ומקדמת תכנים ממומנים באתרים  מובילים. באתרים השונים  עלו  טורים נגד בנט וזהות המפרסם והמשלם היתה בעילום שם. 
בכתב ההודעה תקווה חדשה הציגו כתבות שונות  שיצאו בעקבות ההודעה לתקשורת והוציאו ציטוטים מראיונות של חברי המפלגה בטלוויזיה. לדוגמה הראיון של יפעת שאשא-ביטון בפגוש את העיתונות אז אמרה כי: "העלנו כתבות שהתייחסו לבנט זה לא משהו שעשינו באופן לא גלוי , בסופו של דבר המטרה של כולנו היא אחת-להביא יציבות, להביא אחדות, כשגדעון סער הוא היחיד שיודע לחבר את כולם. המלחמות עם בנט לא מועילות. יאיר לפיד לא יכול להרכיב את הממשלה כי הוא שמאלה מהמרכז".
או ראיון של שר המים וההשכלה הגבוהה לשעבר, זאב אלקין, שאמר ליעל דן בגל"צ כי: "לדעתי זה נאמר מפורשות שזה פרסום ממומן הסוגייה פה היא מאוד מאוד פשוטה לא יזמו על ידינו רק עיצבנו אותם מחדש, מי שמסרב להגיד איפה הוא נמצא זה נפתלי בנט הוא תוקף את נתניהו מצד אחד ומצד אחר לא מדבר האם הוא מוכן לשבת איתו". 
ימינה יצאה בתגובה נגד תקווה חדשה: "תעשו פרצוף מופתע - נחשפה המפלגה שמימנה כתבות מכפישות באופן אנונימי נגד בנט. זו פוליטיקה ישנה, לא תקווה חדשה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הסער הזה הוא בסך הכל תלמיד של ביבי לא תלמיד מוצלח.
    אביחי 03/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא תלמיד בינוני ומטה. אין בו שום דבר מה שצריך להיות לראש ממשלה. לא כריזמה לא כושר הנהגה. וגם לא יושרה. תחמנות ברמה נמוכה. הוא לא יהיה ראש ממשלה. המפלגה שלו היא מפלגת אוירה לא תשרוד יותר ממערכת בחירות אחת.
    סגור