חדשות

מי המקור שמטריד את חברי הכנסת עם מסרונים מתריסים בנוגע לתו הירוק?

חבר הכנסת יעקב אשר התלונן למנכ"ל הכנסת כי: "מכשיר הטלפון שברשותי שמשמש לעבודתי כנציג ציבור נמצא תחת מתקפה של אלפי מסרונים שעניינם קריאה לעצור את קידום התו הירוק ומתן הקלות למתחסנים ולמחלימים", האם יימצא המטריד?
מערכת ice |  2
סמארטפון (צילום pixabay)

על פי דיווח של יניר קוזין, ח"כים 'מופצצים' באלפי וואטסאפים ביום על ידי מי שנראים כמו מתנגדי חיסונים. הפעם, על הכוונת חברי ועדת החוקה לקראת הצבעה על הדרכון הירוק. חברי אופוזיציה אמרו שהם שוקלים להצביע בעד רק כי נמאס להם. יו"ר ועדת החוקה יעקב אשר הגיש תלונה למשמר הכנסת שפנה למשטרה.


אשר כתב למנכ"ל הכנסת סמי בקלש: "בימים אלו מכשיר הטלפון שברשותי שמשמש לעבודתי כנציג ציבור נמצא תחת מתקפה של אלפי מסרונים שעניינם קריאה לעצור את קידום התו הירוק ומתן הקלות למתחסנים ולמחלימים".

"אלפי המסרונים הינם בנוסח זהה וכלל הנראה נשלחים מאותו אתר ברשת, כמות כה גדולה של מסרונים מהווה הפרעה לעבודה השוטפת ומקשה על קבלת הודעות חשובות מהציבות".
עוד כתב: "אבקש כי משמר הכנסת יחקור את המקור ממנו נשלחו המסרונים מתוך מטרה לעצור את מתקפת המסרונים על מכשיר הטלפון. ככל ויש צורך, אציג לידי משמר הכנסת את רשימת ההודעות או כל דבר אחר שיידרש לשם הליך החקירה, אודה לבדיקתך הדחופה".
קוזין אף ציין כי כמה מחברי הכנסת אף כתבו לו כי: "זו מתקפת הווצאפ הכי קשוחה שזכורה לי. טירוף. הם ממשיכים ביותר כח. חולני ממש". כעת נותר לברר האם הבדיקה של משמר הכנסת תעלה על המקור ותביא לסיום התופעה.
 

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אזרחישראלא בוכים
    גמאני בכיין 03/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שכל עונת בחירות מפציצים להם ת'ניידים עם מרוני זבל לכו להצביע ובמי לבחור!
    סגור
  • 1.
    תבדוק אצל הרבנים אמנון יצחק ועוד מתנגדים סידרתיים
    יוסי 03/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תבדוק אצל הרבנים אמנון יצחק ועוד מתנגדים סידרתיים שנותנים הרצאות למאמינים שלהם
    סגור