חדשות

צפו: מה מרב מיכאלי חושבת על הסכם הגרעין האיראני?

יושבת ראש מפלגת העבודה. מיכאלי העלתה את התייחסותה לתכנית הגרעין האיראני. בנוסף, נשלחו הודעות לחברי מפלגה שחתמו על תמיכה בכחול-לבן שלא יהיו חלק מהמפלגה. עוד, בראיון  למקור ראשון דיברה על החיבורים הצפויים לקואליציה
אביחי דלאל |  2
מרב מיכאלי (צילום תומר נויברג פלאש 90)
יושבת ראש מפלגת העבודה, מרב מיכאלי, השתתפה היום בוועידת הנדל"ן של מקור ראשון והתראיינה לעיתונאית  עטרה גרמן. במהלך הריאיון, מיכאלי שיתפה את השקפת עולמה בנוגע לבניית הממשלה. מוקדם יותר הבוקר, יצא סרטון חדש מהקמפיין של מפלגת העבודה בו מיכאלי אומרת את דעתה על תוכנית הגרעין האיראני ונשלחו הודעות לתומכי כחול  לבן שהם לא יוכלו לקחת חלק במפלגה.
בריאיון לעטרה גרמן מרב מיכאלי אמרה כי: "מה שמעניין אותי האם יהיו 61 מנדטים של להקים ממשלת נתניהו עם בן גביר והחרדים או שתהיה פה ממשלת שינוי, קואליציית שינוי. אם יהיו מספיק מנדטים לקואליציית שינוי. אנחנו כולנו נצטרך לעשות מאמץ. לשים הרבה דברים שנויים במחלוקת בצד ולייצר קואליציה לשיקום הדמוקרטיה הישראלית".
 
מוקדם יותר הבוקר, נשלחו הודעות לחברי מפלגה שחתמו על מסמך תמיכה ביושב ראש כחול לבן בני גנץ, הודעות הדחה שבהן  נכתב: "הריני להודיעך על הפסקת חברותך במפלגה בשל הפרת הוראות סעיף 93 לחוקת המפלגה". 
עוד הבוקר, עלה סרטון קמפיין חדש של מפלגת העבודה בו מרב מיכאלי מציגה את עמדותיה כלפי הסכם  הגרעין האיראני: "הסכם הגרעין הוא הדבר שהכי הרחיק את איראן מפצצה  גרעינית".
צפו בסרטון המלא:

 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מזל שהעם היושב בציון לא מטומטם
    Sharon 03/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עיוורון מוחלט של המציאות
    סגור
  • 1.
    עוד חולמת באספמיה
    משה, עורך-דין' 03/2021/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למיכאלי יש מענה נהדר לכל הצרות: הסכם עם ארה"ב, שירחיק את איראן מהגרעין, מתמיכה בטרור, מגבולנו הצפוני ומטילים בליסטיים. לא הסכם אם איראן, אלא בינינו ובין ארה"ב. לאיראן אין, כמובן, מה לומר בעניין הסכם כזה, ומיכאלי בחלומות המעוותים שלה חולמת שייתכן דבר כזה. כן, אולי נצליח ליצור גם אדם בעל ארבע רגליים ו-19 עיניים, כי זה טוב לנו, וגם זה בהסכם בינונו ובין ארה"ב. מיכאלי מצטרפת אל חסרי האחריות, רבים מהם לתדהמתנו לשעברים במערכת הביטחון שלנו, המתארים את ההסכם משנת 2015 כהסכם טוב, אך מתעלמים מכך שלפי אותו הסכם תהיה איראן רשאית לבצע כל פעילות גרעינית כעבור 15 שנה. ומה זה 15 שנה? ממש כלום, 6 ש/נים כבר חלפו. מיכאלי הולכת באותן דרכים מעוותות של השמאל הישראלי, המתעלם מכך שיש לנו עסק עם אויבים (איראנים ובינתיים גםפ לא -מעט ערבים), שלדידם הסכם הוא רק פתח להתקדמות להשמדת ישראל.
    סגור