חדשות

הפתעת הבחירות? נתניהו: מוכן לעימות מול יאיר לפיד

האם ראש הממשלה בנימין נתניהו יגיע לעימות מול יריבו יאיר לפיד? יו"ר הליכוד הפתיע בריאיון כי הוא מוכן לעימות שכזה בתנאי שלפיד יכריז כי הוא מתמודד לראשות הממשלה: "מבטיח שאהיה מוכן לשקול עימות עם לפיד אם לא יסתתר מאחורי סער ובנט" 
אורן שטרנברג |  2
ביבי נתניהו ויאיר לפיד בקרב על הכנסת (צילום אוליבר פיטוסי פלאש 90, ביבי פייסבוק, יאיר אתר הכנסת)
ראש הממשלה בנימין נתניהו התראיין היום (שלישי) בגלי צה"ל אצל יעקב ברדוגו ואמיר בר שלום והפתיע כי הוא מוכן לעימות מול יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד.
יו"ר הליכוד אמר כי הוא מוכן לעימות מול יו"ר יש עתיד, המפלגה השנייה בגודלה בסקרים האחרונים, אך התנה זאת בכל כי על לפיד להכריז כי הוא מתמודד לראשות הממשלה.
"אני מבטיח שאהיה מוכן לשקול עימות עם לפיד אם הוא יאמר שהוא מוכן להתמודד על ראשות הממשלה, ולא יסתתר מאחורי בנט וסער. אני לא עומד להתעמת מול חבר כנסת. לא". אמר ראש הממשלה נתניהו והוסיף: "מי יציל את הכלכלה? מי שהיה שר האוצר הגרוע בתולדות מדינת ישראל או אני?"
דבריו של נתניהו מגיעים בעקבות דבריו של לפיד בועידת המשפיעים של N12 בה אמר ליונית לוי כי יותר חשוב לו להזיז את נתניהו מתפקידו מאשר שיהיה ראש ממשלה, ורמז לאפשרות כי לא יעמוד בראשות הגוש נגד נתניהו לאחר תוצאות הבחירות.
בתוך כך, יו"ר מפלגת תקווה חדשה גדעון סער, הזמין לפני זמן קצר את ראש הממשלה בנימין נתניהו לעימות מולו. במהלך ריאיון בערוץ 13 אמר סער: "אני מאוד אשמח לעימות עם נתניהו. אני מנצל את ההזדמנות הזו בשמחה. קראתי לו לעימות בדצמבר 2019, בפריימריז לליכוד. אני מוכן לעשות את העימות כאן אצלכם בערוץ 13 או בכל במה אחרת שנתניהו ירצה". עוד הוסיף סער: "בוא לעימות ואל תפחד. תציג את התוכניות שלך לעתיד ישראל במקום את כל הסיסמאות הנבובות האלה מהסרטונים וניתן לציבור לשפוט". 
בתגובה לדבריו של נתניהו צייץ סער: "ביבי, אל תתחבא מאחורי לפיד. ממה אתה מפחד? בוא לעימות". 
 בהמשך הריאיון שלל נתניהו ישיבה מפלגת רע"מ בממשלה: "עם מנסור עבאס אני לא אלך. אחרי שבציבור הערבי יבינו את כל מה שאנחנו עושים, הוא גם לא יעבור את אחוז החסימה".  
כשנשאל האם יהיה מוכן לשבת עם גדעון סער, אמר ראש הממשלה: "אני לא אפסול אף אחד שלא פוסל את ישראל והציונות. סער פוסל אותי אישית ובנט לצערי הולך איתו. אם נקבל בליכוד רוב נראה את כל האנשים האלה משנים את המנגינה שלהם".
נתניהו גם התייחס למבצע החיסונים ואמר כי ברגע שבו יוכלו ילדים ובני נוער להתחסן, הולך ומתקרב: "לגבי הילדים יש מאמץ גדול מאוד של פייזר ומודרנה להכין חיסונים לילדים. אני מאמין שזה יהיה תוך שבועות. אני מאמין שנחסן כאן בחיסון שלישי וגם את הילדים. כיוון שלא יודעים מה התוקף של החיסון על האוכלוסייה, אנחנו צרכים 18 מיליון חיסונים, ואם מדובר בפעמיים בשנה, זה אומר 36 מיליון. מי יביא את זה? לפיד וסער?"
בנוסף נשאל ראש הממשלה על הדיווח לפיו חלה התקדמות באיתור גופתו של המרגל הישראלי אלי כהן ז"ל, בסוריה. נתניהו השיב כי: "אנחנו בעלי מחויבות להחזיר את כל הנעדרים והשבויים שלנו בלי יוצא מן הכלל. לגבי אלי כהן, אנחנו לא מפסיקים לחפש. לא אמרתי שיעשו זאת באמצעות רוסיה. המאמצים נמשכים בימים אלה ואני מקווה שהם יביאו לתוצאות".  
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אייס- עיתונאות ציטוטים שגויים
    נועם 03/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכותרת מטעה ושגויה - גם אם לפיד יודיע שהוא מתמודד על ראשות הממשלה, ביבי לא מוכן לעימות אלא מוכן "לשקול" עימות.
    סגור
  • 1.
    עימות טלוויזיוני
    גולדי 03/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העימות הטלוויזיוני צריך להיות בין כל המועמדים לראשות הממשלה כמו בכל מדינה מתוקנת. על מנת שנקבל תמונה שלמה.
    סגור