חדשות

"אין סיבה שישבו 140 אלף אנשים בישיבות, שלא מעניין אותם המצב הכלכלי"

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן השתתף בכנס של התאחדות התעשיינים לקראת הבחירות ותקף: "גם אם דרעי ירצה לברוח מביבי הוא לא יכול, המצביעים שלו מעריצים את ביבי יותר משמעריצים אותו"
אביחי דלאל |  8
אביגדור ליברמן (צילום סיוון פרג)
יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, השתתף בכנס הבחירות של התאחדות התעשיינים "ממשבר לצמיחה" שהתקיים היום (שני) בתל אביב. במהלך הכנס ליברמן תקף את אריה דרעי, טוען כי הוא ידרוש לצמצם את הקצבאות לאברכים והתייחס לפרשת משי-זהב.
לטענת ליברמן, שר הפנים ויו"ר ש"ס, אריה דרעי נמצא במלכוד פוליטי ולכן לא יוכל להיות שותף לקואליציה שלא תתמוך בנתניהו. ליברמן אמר כי: "גם אם דרעי ירצה לברוח מביבי הוא לא יכול. המצביעים שלו מעריצים את ביבי יותר משהם מעריצים אותו. אני גם לא רואה את ליצמן יושב עם לפיד. ברור שגם אלקין וגם סער וגם לפיד וגם בנט שומרים את האופציה לשמור על החרדים לממשלה. אין להם עוד אופציות. באופן אישי אני מקווה שהמפלגות הציוניות הליברליות יהיו לפחות 61 מנדטים, כי אני ממש לא אשב עם המשותפת. הסקרים מראים תמונה שונה, אבל בדרך כלל המציאות בסוף שונה מהסקרים".
ליברמן התייחס גם לקצבאות וטען שקיצוץ של קצבאות האברכים יוביל ליציאה מהמשבר הכלכלי: "אין שום סיבה שישבו 140 אלף אנשים בישיבות, שלא מעניין אותם המצב הכלכלי והם יכולים לחיות ככה כל החיים. צריך להפסיק להם את הקצבאות. בכלל כל הנושא של האיסור לעבוד הוא בניגוד לתורה, זה לא כתוב בשום מקום. כמות האברכים שלא עובדים והיקף הקצבאות מעולם לא היו כמו היום". בנוסף לדבריו "קצבאות הילדים קודם כל מעודדות בטלה ואבטלה בקרב חרדים ובדואים בדרום. זו האמת בלי כל הפוליטיקלי קורקט".
בסיום, ליברמן התייחס לפרשת משי זהב ואמר כי: "אני די בהלם, מדובר בחשדות כבדים ולכן צריך לתת למשטרה למצות את כל ההליכים ולהגיע לחקר האמת. אני נמנע מלגזור את דינם של אנשים רק על בסיס התקשורת".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    איזה אבסורד
    גבי 03/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אדון "אי העשיה" נואם בכנס של תעשיינים.. ולא סתם נאום, התעשיין נותן עצות בכלכלה... חבל שלא הייתי שם... דבריו עוד ילמדו במדעי הכלכלה....
    סגור
  • 4.
    מה, לשטוק?
    אלי 03/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כמה צבועה התיקדורת ממומנת, מגויסת... שוטקים כאילו דוברמן הפושע צודק... לא יאמן... הכל מותר לו, העיקר שיעפיל את רה"מ. אתם שותפים למעשיו של אויב המדינה הבואן הגויים במאות אלפים. תיתביישו
    סגור
  • שב בשקט קופיקו מרוקקי
    מיכאל 03/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בזכות ה"גויים" אתה חי! לא נתתי לך זכות דיבור בכלל אז שב בשקט ותצביע ליברמן!
    סגור
  • 3.
    ליברמן מתי אתה טס לוינה לקבל שוב הוראות מהקגב? (ל"ת)
    זהבה גלאון 03/2021/15
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 2.
    כל המרגלים מהקגב נא לחזור במיידי לרוסיה (ל"ת)
    בעגלא ובזמן קריב 03/2021/15
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 1.
    צודק, צודק, צודק ועוד קצת צודק. אוכלי חינם נטו.
    טבי 03/2021/15
    הגב לתגובה זו
    5 8
    צריך למשוך להם את השטיח מתחת לרגליים.
    סגור
  • אל תהיו תמימים!
    דיי לשנאת אחים 03/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חיה בסרט מושפעת מההסתה הבזויה והשקרית תבדקו טוב את הנתונים תראו שהחרדי ממש לא מקבל שקל מהאח החילוני!
    סגור
  • אמר מי שהעדים בפרשיית השחיטות של בתו האברכית התאיידו!
    המוזר 03/2021/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יוסף שולדינר - בשנת 2006 נמצא העד בבית קברות כשהוא ירוי בראשו. נטען כי התאבד. ארטיום בורוביק - עיתונאי בכיר ברוסיה המקורב לשלטונות, אותו גייס ליברמן כדי שיפעל בקרמלין להעלאת שער הרובל, כדי שליברמן, ישיג את מטרותיו העסקיות. נהרג מאוחר יותר בתאונת מטוס מסתורית, כפי שנחשף ב-2008 ב-News1. דניאלה מורצי - עדה מרכזית ורואת חשבון ממשרד עורכי הדין אנדריאס ניקולאוס מקפריסין. היא הביאה לסגירת התיק נגד ליברמן בפרשת חברות הקש. מורצי ריכזה את הטיפול בשלוש מבין חמש החברות, ואמורה הייתה להעיד על-כך שליברמן הוא שהיה בעליהן או הנהנה העיקרי מהן. נציגי הפרקליטות נפגשו עם מורצי בקפריסין, לאחר שקודם לכן היא סירבה לשתף פעולה עם שלטונות ישראל. היא מסרה, כי ככלל אינה זוכרת את פרטי האירועים הנוגעים לחברות הקשורות לליברמן. זאת למרות ששנתיים וחצי קודם מסרה עליהן פרטים רבים. עד ממולדובה. בשנת 2008 נטען כי לקה בשבץ ומת, לאחר חקירתו. תושב רוסיה שגם עדותו יכולה הייתה לשפוך אור, אך חרף מאמצי השלטונות הרוסיים לאתרו הוא לא נמצא.
    סגור