חדשות

רגע האמת מגיע: מאחורי הקלעים של המדגמים בטלוויזיה

יותר מחודשיים של מערכת בחירות עמוסה מתנקזים לרגע גורלי אחד, מדגמי הערוצים שיתפרסמו הלילה ויגלו לנו: מי יהיה ראש הממשלה הבא של ישראל, אספנו בשבילכם את כל המידע על המדגמים והסוקרים. ‏קמיל פוקס: יש הכרעה דרמטית
עמיאל ירחי | 
בחירות 11 12 13 (צילום פלאש 90)
בבחירות הקודמות דודי חסיד, סוקר כאן 11 צדק בכ-5 מפלגות, הסוקר של כאן 11 מגיע הפעם מוכן עם קלפיות שיפוזרו בכל הארץ, וכפי שאמר בריאיון ל-ice, הוא לא סתם חתום על סודיות: הפוליטיקאים מחזרים אחרי התוצאות שלו.

קרדיט: מיכה לבטון. 
בערוץ 12 מגיעים מוכנים ליום החג של הדמוקרטיה, בערוץ רגילים כבר להוביל ברייטינג של המדגם, וגם הפעם הסוקר מנו גבע, אומר בראיון לice "מצאנו דרכים חדשות להפתיע עד הכרזת תוצאות המדגם. אל תבקש ממני לספר מה מחכה הפעם, אתה תהיה חייב להיות איתנו כבר לפני 22:00 ולראות בעצמך".
המדגם של 12 מוכן כבר חצי שעה לפני הזמן ולדברי מנו גבע ועמית סגל הם מוצפים במאות הודעות מפוליטיקאים וסקרנים בדקות שלפני המהדורה, שניהם מתעקשים לענות לכולם "חכו ל22:00".  

קרדיט: אוליבר פיטוסי.
בכל מה שקשור למדגמים, ברשת 13 מחזיקים את אחד השמות החזקים בשוק הסקרים הפוליטיים, שמו של קמיל פוקס הולך לפניו, ולא בכדי. קמיל פוקס הוא הסוקר של חדשות 13 משנת 2006 (10 לשעבר) ומלווה את החדשות בכל מסעי הבחירות. קמיל ידוע בתוצאות המדויקות שלו, יש למה לחכות, והפעם גם יהיו תוצאות דרמטיות.

קרדיט:  יונתן סינדל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה