חדשות

מרב מיכאלי "הצליחו לרצוח את יצחק רבין אבל לא את דרכו", צפו:

יו"ר מפלגת העבודה נאמה לפעילים לאחר הישג מפלגת השמאל שקיבלה שבעה מנדטים ועל החזון שלה. אמילי מואטי על כניסתה לכנסת: "מקווה שבעזרת השם אני אהיה טובה לכולנו", גלעד קריב: "להביא מקום ליהדות הליברלית בכנסת"
אביחי דלאל |  2
מרב מיכאלי העבודה (צילום אייס)
במפלגת השמאל חוגגים את שבעת המנדטים שהשיגה במדגמים הערב, ויו"ר המפלגה מרב מיכאלי בנאומה מול הפעילים הלילה (שלישי) הודתה לבן זוגה "זה לא יכול היה להיות בלי אהוב ליבי ליאור שליין", והכריזה על התוצאות: "תתחדשו, זאת רק ההתחלה".
על הדרך אמרה מיכאלי: "אם יש משהו שהוכחנו הערב זה שהצליחו לרצוח את יצחק רבין אבל בשום אופן לא הצליחו ולא יצליחו לרצוח את הדרך שלו".
במהלך הערב התראיינו המועמדים של העבודה החדשים ל-ice. אמילי מואטי סיפרה על התחושות: "נפלא, הישג אדיר של מרב מיכאלי, מרגשת להיות כאן שמחה, מחכה כבר להתחיל לעשות הכי טוב בשביל המפלגה, בשביל המחנה  ובשביל המדינה". על היותה חברת כנסת, אמרה: "מקווה שבעז"ה אני אהיה טובה לכולנו ושלא אסתנוור ולא אפחד ושאלוהים ישמור עליי מלמעלה".
גם אפרת רייטן בירכה על ההצלחה: "יש פה התפרצות גדולה של שמחה, כמובן שלמועמדים ולפעילים וכל הצוות וכל מי שהיה ולקח חלק במסע האינטסיבי והיוצא דופן הזה שמרב ניהלה בצורה הכי נבונה, אינטלגנטית, נחושה, הייתה פה מנהיגות נשית". על כניסתה לכנסת: "מרגישה שיש הרבה מאוד עבודה ואחריות בעיקר, גם בגוש שלנו הנגד שחיתות, אנחנו נמשיך לפעול לפי הערכים שלנו והאידאולוגיה".
גלעד קריב הוסיף: "שמחה גדולה, התרגשות ומהלך של לא מעט אנשים להביא ליהדות הליברלית מקום בכנסת ולהביא לישראל לחדש את ימיה של מפלגת העבודה, ושיש יותר מדרך אחת להיות יהודי וציוני בכנסת ישראל, ושהשמאל הציוני הוא אלטרנטיבה שלטונית למרות ההספדים שהספידו אותנו. בסופו של דבר פעם נוספת רה"מ נתניהו לא מצליח ככל הנראה לסחוף את הציבור הישראלי ואנחנו מחוייבים כפי שאמרה מיכאלי לעשות הוכל לסיים את שלטונו ולשחרר את הפוליטיקה הישראלית מהתקיעות הדרמטית שהאיש הזה כפה עלינו כבר כמה שנים".

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הרבי
    נועם בן ישראל 06/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרבי מלובביץ' ישו מוחמד הנביא מואפק טריף אלוהים
    סגור
  • 1.
    לאה רבין הכריזה שרבין חשב קדימה עד מכסימום שלושה שבועות
    מאירה 03/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא היתה לו דרך. היו לו מאוויים .
    סגור