חדשות

צפו: בני גנץ בנאום אופטימי: ״אעשה הכל כדי לאחד את גוש השינוי הזה״

יו״ר כחול לבן נאם לפעילים לאחר ההישג הענק במדגמים של המפלגה. במפלגה חגגו ורקדו עד השעות הקטנות. גנץ: ״נתייצב כחומה לשמור על הדמוקרטיה, נתייצב כחומה בצורה לשמור על הדמוקרטיה הישראלית והחברה הישראלית בדיוק כפי שעשינו עד היום"
אביחי דלאל | 
בני גנץ נואם (צילום אביחי דלאל)
אין ספק שבני גנץ וכחול לבן הם ההפתעה של הבחירות לכנסת ה-24. במפלגה שהיו כאלה שחזו שאפילו לא תעבור את אחוז החסימה או לכל היותר תעבור אותו בקושי, חגגו את ההישג של שבעה-שמונה מנדטים במדגמים שלאחר מכן גם הפכו למציאות עם ספירת כ-70% מהקולות. בכנס היו עשרות פעילים, המועמדים חגגו ורקדו ביניהם שרת העלייה והקליטה, פנינה תמנו שטה.
בני גנץ, יו״ר המפלגה בנאום לפעילים אמר: ״זה לא נגמר עד שזה לא נגמר ובכל זאת ממשיכה הדרך. אני אוהב את ישראל, תמיד התגייסתי ותמיד אתגייס כדי לשרת אותה. תמיד אשים ותמיד נשים את ישראל לפני הכל. שירתתי בצה״ל כמעט ארבעים שנה. ובשנתיים האחרונות אני משרת את המדינה יחד איתכם בשדה הפוליטי. כשאתה אוהב את המדינה, כשאתה נלחם למענה, אתה לא שומע את רעשי הרקע, אתה לא מריח את הטינופת ואתה ממש לא עוסק בטפל. היו מי שהספידו וסיכמו".
"אני בחרתי, אנחנו בחרנו, להילחם. לוחם הייתי, לוחם נשארתי, לוחם אשאר ואני כאן להמשיך ולשרת את מדינת ישראל וביחד איתכם להיות חלק מההנהגה שלה בשעה זו התוצאות עדיין אינן בהירות מספיק ואני מציע לכולם להתאזר בסבלנות עד לתוצאות האמת אבל דבר אחד אני יכול להבטיח לכם. אתם חבריי, ביחד איתי נמשיך להיאבק על האחדות שלכם, נמשיך להיאבק על הערכים שלנו ועל אחדות החברה בישראלית״. 
בהמשך גנץ המשיך במסר המאחד ואמר: ״נמשיך לעשות הכל כדי להגן על הדמוקרטיה לשמור על הביטחון, לשמור על שיקום הכלכלה, הבריאות והחינוך ולהוביל לשלום פנימי בתוכנו כדי שנהיה חזקים מול אויבינו. בדיוק כמו שכתבתי בכותל, המשפט שמזמן לא סוד אבל אינשאללה מתישהו בעזרת השם תתקבל התפילה. עשה שלום עלינו ועשה שלום בתוכנו״.
גנץ נמנע מהתלהבות יתרה ואמר: ״עוד תגיע העת לסיכומים. אך הלילה אני אבקש להודות למאות אלפי המצביעים שנתנו כוחם לדרך הממלכתית ולהודות לכל אלה שלא חדלו להאמין לרגע. לכם שנאבקתם איתי בשלוחות כנגד רוחות רעות מתוך הממשלה ולצערי גם עם שותפים פוטנציאליים בגוש שלנו שבמקום לעזור למטה המאבק ולמאבק שלנו למען הדמוקרטיה פעלו בצורה חסרת אחריות בצורה שאני לא מקבל שלא תפסיק את המשך שלטונו של בנימין נתניהו. אני מבקש להודות למי שכאן במסע איתי בכחול לבן להגנת המולדת. נבחרת של כחול לבן שנשארה נאמנה לדרך ולמהלכים עברו שנתיים למדנו דבר או שניים ולכן אנחנו נמתין לתוצאות האמת״.
בהמשך פנה לגוש השינוי ואמר: ״ואני אומר לכם שאני מתכוון לעשות את כל מה שביכולתי על מנת לאחד איכשהו את גוש השינוי הזה ולהוביל איכשהו לממשלה אחרת ואנחנו נושיט יד לכל השותפויות שהבטחנו ולכל מי שהבטיח להושיט יד להחלפה של נתניהו ואם חלילה חוסר ההכרעה שאותו ראינו על המסך ברגעים כאלו ואחרים יביאו אותנו לבחירות חמישיות, חבריי ואני, ביחד איתכם, נתייצב כחומה בצורה לשמור על הדמוקרטיה הישראלית והחברה הישראלית בדיוק כפי שעשינו עד היום בדיוק כפי שנעשה מעכשיו והלאה. תודה רבה לכם על המסע הזה מימין ומשמאל, משמאל ומימין וכשיש לך שמאל וימין יש לך גם מרכז״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה