חדשות

אולמרט נגד נתניהו "יביא למלחמה כדי לעכב את המשפט"

ראש הממשלה והאסיר לשעבר אהוד אולמרט תוקף את נתניהו בראיון "אין לפי דעתי מצב שביבי יכול להקים ממשלה", מזהיר ממשפט נתניהו, מדבר על האפשרויות הקיימות לממשלה במבוך הפוליטי ומסביר לבנט מה כדאי לו לעשות
עמיאל ירחי |  4
אהוד אולמרט (צילום פלאש 90/ משה שי)
בצל המשבר הפוליטי שנראה רחוק מלהסתיים ראש הממשלה והאסיר לשעבר אהוד אולמרט התראיין הבוקר (חמישי) ל103FM וסיפק כמה כותרות מעניינות על משפט נתניהו ועל המפה הפוליטית, אולמרט תקף את נתניהו והסביר מה לדעתו נתניהו יעשה בעקבות המשפט נגדו.
אולמרט נתן את הפרשנות שלו ואמר "אין לפי דעתי מצב שביבי יכול להקים ממשלה. זה לא אומר שאם הוא לא יקים תוך שבועיים ממשלה תם עידן נתניהו, הוא ינסה להקים ממשלה, הוא לא יצליח והוא יהיה ראש ממשלת מעבר". אולמרט הציע לגוש רק לא נתניהו להתאחד ולפעול נגד גוש הימין, כדי להגדיל את הגוש הציע אולמרט לבנט להצטרף לגוש הרק לא ביבי ולתמוך בהחלפת יו"ר כנסת "העמדות שלו לא צריכות להפריע לו לבחור יו"ר כנסת. גם אם הוא לא יקים קואליציה עם הגוש מרכז-שמאל, אם ייגזר ללכת לבחירות חמישיות זה ישפר את תנאי ההתמודדות שלו בתוך מחנה הימין".
אולמרט שכזכור יש לו ניסיון במשפטי ראש ממשלה התייחס למשפט נתניהו ואמר: "הביטחון עומד למכירה, היציבות הכלכלית, איכות הסביבה. נתניהו ימכור כל דבר לכל מי שיכול לקדם אותו לרוב של 61 ולהישאר ראש ממשלה." על התנהלות נתניהו בעקבות המשפט אמר: "לפי דעתי הוא יעשה כל מיני דברים ועלול לעשות דברים ברמה המדינית, מתוקף התפקיד שלו כראש ממשלה, על מנת שלא ניתן יהיה לקיים את המשפט שלו כפי שהוא נקבע." והוסיף כי להערכתו נתניהו ישתמש בפעילויות צבאיות ובחימום מכוון של הגבולות בצפון ובדרום כדי לדחות את המשפט.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אולמרט צדק (ל"ת)
    משה הנביא 05/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    אולמרט יודע
    ח״ן 03/2021/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אולמרט יודע איך המנגנון פועל ומה ביבי יעשה - הוא עשה את זה פעמיים בקדנציה שלו: שתי מלחמות מיותרות...
    סגור
  • 2.
    אולמרט "נבחר" במקרה,ביבי העם בוחר כבר 15 שנה.יחי ההבדל (ל"ת)
    הבנת טמבל 03/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    כמה עלוב לוקח המעטפות יכול להיות.שקט עבריין מורשע (ל"ת)
    שב בלול אומלט 03/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור