חדשות

נתניהו מסתבך, רע"מ שוללת שיתוף פעולה עם סמוטריץ' "קו אדום"

שבוע לפני סבב הפגישות של הנשיא עם ראשי המפלגות וברע"מ משחררים הצהרה שמסבכת את נתניהו, בכיר מהמפלגה המחוזרת שעד כה לא פסלה שיתוף פעולה עם נתניהו מתייחס לגוש הימין, וגם מה ביקש מהם בני גנץ?
עמיאל ירחי | 
סמוטריץ (צילום שריה דיאמנט פלאש 90)
אחרי שהיום (שני) פרסמו בבית הנשיא כי סבב ההתייעצויות של ראשי המפלגות אצל הנשיא ריבלין יקרה כבר ביום שני הבא, בגוש נתניהו ובגוש לפיד המאבק על הממליצים מחריף. כרגע לשני הגושים אין 61 והשם החם ממשיך להיות מפלגת רע"מ שיכולה לתת לנתניהו ממשלה, בכיר במפלגת רע"מ שבר שתיקה עם התבטאות מעניינת שיכולה לשנות את חוקי המשחק.
בראיון לרפי רשף אמר בכיר במפלגת רע"מ: "עבאס יתמוך בממשלה עם בן גביר וסמוטריץ'? זה לא קו אדום, זה קו שחור" האמירה מסבכת מאוד את האופציה של נתניהו להישען על רע"מ מבחוץ. כזכור גם במפלגת הציונות הדתית לא שמחים על שיתוף פעולה עם רע"מ וסמוטריץ' כבר הביע התנגדות למהלך.
בגזרת רע"מ מדווחים היום כי גם בני גנץ פנה אליהם כדי לקבל את המלצתם, גנץ שפנה היום ללפיד, סער ובנט בבקשה להיפגש ולעשות הכל להקמת ממשלת מרכז שמאל מנסה גם הוא לייצר גוש תומכים להקמת ממשלה, באתר "פאנט" אף הועלתה תמונה של פגישה בין מנסור עבאס לנציגה מטעם כחול לבן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה