חדשות

גלית דיסטל נגד התקשורת: "הפכה ליריבה הפוליטית הראשית של נתניהו"

המשרויינת בליכוד יוצאת נגד התקשורת וקוראת להפגנה ענקית בבניין הפרקליטות ביום שני הקרוב עם תחילת הדיונים של ראש הממשלה מול בניין הפרקליטות ויוצאת נגד התקשורת: "ההפגנה תיעלם"
אביחי דלאל |  4
גלית דיסטל (צילום ויקיפדיה ואוליבייר פיטוסי פלאש 90)
גלית דיסטל אטבריאן שעתידה להיכנס לכנסת ה-24 תיכננה הפגנת תמיכה בראש הממשלה בנימין נתניהו ביום ראשון בערב, יממה לפני תחילת הדיונים בתיקי נתניהו. היום (שלישי) דיסטל כתבה פוסט ובו היא שינתה את המיקום והזמן של ההפגנה מחשש שהתקשורת תעלים את הפגנת התמיכה.
בפוסט כתבה דיסטל: "סליחה חברים, סליחה ממש. שינוי חשוב מאוד לגבי הפגנת התמיכה בנתניהו: לא ראשון בערב אלא שני בבוקר. לא בבלפור אלא מול בניין הפרקליטות".
בהמשך הסבירה דיסטל את טענותיה כשיצאה נגד התקשורת: "גם אם יגיעו 300 אלף איש, או חצי מיליון או מיליון וחצי - הפגנה בבלפור שתומכת בנתניהו לא תשודר בשום מקום. מכיוון שהתקשורת הישראלית הפכה ליריבה הפוליטית הראשית של נתניהו, ההפגנה הזאת תבלע ותוכחש ולא תצולם ולא תשודר (אלא אם הם יצליחו למצוא ארבעה אנשים שמדברים בקול רם מדי כדי להדביק לכולנו את תווית  'האלימים'".
עוד הוסיפה דיסטל: "ברגע האחרון החלטתי להעביר את ההפגנה אל מול בניין הפרקליטות ביום בו נפתח שלב ההוכחות במשפט הרדיפה של נתניהו. שם התקשורת תהיה בכל מקרה ולכן שם יהיה סיקור למפגן האהבה העוצמתי שלנו. וחוץ מזה, שם הוא זקוק לתמיכה שלנו יותר".
לאחר מכן המשיכה וסיכמה: "השעה פחות נוחה, אני יודעת. הרבה יותר קל להגיע בערב, הרבה יותר קשה להתייצב ב- 8:30 בבוקר, ובכל זאת - זכרו את ליל הסדר עם המשפחות, את החופשות במלונות, את החזרה לעסקים, את הישיבה במסעדות ואז תבואו לתמוך בו דווקא בשעה הקשה הזאת. יום שני בבוקר".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הייתי אומרת הזויה אבל תכלס פשוט ביביסטית
    ביבי , הסוף 03/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תפגיני איפה שבא לך , אבל אל תופתעו שלא יהיו שם רבים שימחו נגדכם או יתעניינו בכם , כבר לא תוכלי לסגור את הברז...
    סגור
  • 2.
    זהו... עכשיו הבנתי את העסקה עם השריון ההזוי הזה
    אדי מנור 03/2021/31
    הגב לתגובה זו
    5 0
    היה ברור שמשהו פה מאד מסריח.
    סגור
  • 1.
    אצל ביבי אין שריונים חינם. רוצה את התמורה מהר.
    סאני בראשית 03/2021/30
    הגב לתגובה זו
    8 1
    מהר מאד.
    סגור
  • אידיוט שמאלני חסר מוח. (ל"ת)
    פלד (סטאלין) 03/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור