חדשות

מהכנסת לעולם העסקים: חיים ילין ישמש כיועץ עסקי לחברת דוראל אנרגיה

חבר הכנסת לשעבר חיים ילין במעבר חד לעולם העסקים, כאשר ישמש כיועץ עסקי לדוראל אנרגיה ויסייע בקידום פרויקטים בתחום האנרגיה המתחדשת
מערכת ice |  1
הנהלת RIVERY (צילום יחצ)
דוראל אנרגיה מודיעה הבוקר כי ח"כ לשעבר, חיים ילין, מצטרף אליה כיועץ עסקי לחברה. במסגרת תפקידו, ייעץ ילין לצוות הפיתוח העסקי של החברה ויסייע להם לקדם פרויקטים בתחום האנרגיה המתחדשת.
ילין, הפועל כיום כיו"ר קיבוץ כרמיה וכיהן בעברו כח"כ מטעם סיעת יש עתיד וכיו"ר המועצה האזורית אשכול, הינו בעל ניסיון רב והבנה מעמיקה בצורכי האנרגיה המתחדשת של ההתיישבות הקיבוצית. החיבור בין ילין לדוראל נולד בהמשך לשיתוף הפעולה בין קיבוץ כרמיה לחברה, השותפים יחד בהקמת שדה סולארי גדול, המתפרס על פני 250 דונמים.
יקי נוימן, מנכ"ל דוראל אנרגיה: "אני מברך את ילין על הצטרפותו כיועץ חיצוני לחברה. מאחורי ילין שנות עשייה רבות בהתיישבות הקיבוצית וכן במגזר הציבורי, בין היתר כייו"ר השדולה החקלאית בכנסת. אני בטוח כי ניסיון זה יסייע לחברה לממש את מטרותיה ולקדם את פעילותה בקיבוצים ובמושבים, המהווים שותפים טבעיים של החברה בתחום האנרגיה המתחדשת."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ניגוד עיניינים ?? אולי תבדקו...
    אדום מהדרום 04/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האם ייתכן שהוא כיו"ר קיבוץ כרמיה , העביר 3 עיסקאות עם חברת דוראל - וחודש אחרי מתפרסם שהוא יועץ שלהם בשכר.. בעייתי ? ניגוד עיניינים ? מוסריות ? שווה בדיקה..
    סגור