חדשות

כ"ץ: "גנץ מעכב את הדיון בממשלה על רכש חיסונים". כחול לבן: "דפי מסרים"

שר האוצר ישראל כץ הגיב למסיבת העיתונאים של יו"ר כחול לבן וטען כי ההצעה הוגשה לממשלה אחרי שאושרה מקצועית ומשפטית. בכחול לבן תקפו: "אנשי המקצוע שלך מתנגדים להצעת ההחלטה"
אביחי דלאל |  1
כחול לבן נגד כץ (צילום מרים אלסטר פלאש 90)
חילופי האשמות הקשות בין מפלגת הליכוד למפלגת כחול לבן נמשכים.  אחרי שבני גנץ כינס היום (רביעי) מסיבת עיתונאים בה הוא תקף את נתניהו והודיע על כך שהחל ממחר לא יהיה בישראל שר משפטים, שר האוצר ישראל כ"ץ מהליכוד תקף את יו"ר כחול לבן והאשים אותו בעיכוב הדיון בממשלה על רכש החיסונים. בכחול לבן לא נשארו אדישים והגיבו לכ"ץ: "דפי מסרים".
כזכור, במסיבת העיתונאים שנערכה היום גנץ התייחס לנושא החיסונים כשאמר: "כחול לבן לא תמנע את רכישת החיסונים למדינת ישראל. כבר עכשיו יש יותר חיסונים ממה שאנחנו צריכים כאן ועכשיו, טוב שכך וצריך  להמשיך לקנות את החיסונים, צריך לעשות את זה בצורה רצינית ומסודרת".
שר האוצר, ישראל כ"ץ הגיב בעמוד הטוויטר שלו: "גנץ ממשיך לעכב את הדיון בממשלה על רכש חיסונים וצרכים בריאותיים דחופים עם עוד מכתבים והשגות, למרות שההצעה הוגשה לממשלה אחרי שאושרה מקצועית ומשפטית ע״י הדרגים המקצועיים במשרדי האוצר והבריאות וכן ע״י היועץ המשפטי לממשלה, ואין לה כל קשר למינוי כזה או אחר".
בכחול לבן תקפו את שר האוצר והגיבו: "ישראל, אם היית קורא עוד דפים חוץ מדפי מסרים היית רואה שאנשי המקצוע שלך מתנגדים להצעת ההחלטה. אין פלא שכל הצמרת המקצועית נטשה אותך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מתי יעניקו כוח גברא לגמדי הליכוד?ומתי יפתחו חוט שדרה? (ל"ת)
    איש 03/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור