חדשות

סער מנפץ את החלום של נתניהו: "אקיים את התחייבותי לבוחר"

יריבו הפוליטי של ראש הממשלה הגיב לראשונה להצעתו לחזור אל מפלגת הליכוד, יחד עם בנט,  בתמורה לשריונים ותיקים בכירים. "משך כהונת נתניהו המעדיף את טובתו האישית על טובת המדינה - פוגעת בישראל". במפלגת ימינה לא טורקים את הדלת
אורן שטרנברג |  3
גדעון סער (צילום צילום מסך)
יו"ר תקווה חדשה גדעון סער הגיב לפני זמן קצר להצעתו של ראש הממשלה נתניהו לחבור אליו כדי להקים ממשלת ימין. סער לפי שעה דוחה את ההצעה מכל וכל. 
"באותו יום ממש שבו הוא ואנשיו שוב מפיצים נגדי ונגד נשיא המדינה תיאוריות קונספירציה הזויות וכוזבות - נתניהו פונה אלי כדי שאצטרף אליו" אמר סער והצהיר כי לא יפר את הבטחת הבחירות שלו שלא לשבת בממשלה יחד עם נתניהו. "אקיים את התחייבותי לבוחר. לא אצטרף ולא אתמוך בממשלה בראשות נתניהו. המשך כהונת נתניהו המעדיף את טובתו האישית על טובת המדינה - פוגעת בישראל". טען סער. 
נתניהו כאמור הצהיר לפני זמן קצר כי הוא קורא לנפתלי בנט וגדעון סער לחבור אליו ללכיד ולהקים ממשלת ימין. על פי הפרטים שפרסם הערב עמית סגל, נתניהו מציע להם לקבל שריונים ברשימת הליכוד בתוספת תיקים בכירים. 
גם במפלגת ימינה הגיבו לדברי נתניהו, אם כי בצורה צוננת יותר: "נפתלי בנט דואג לאזרחים, לא לשיריונים. בנט ימשיך לעשות כל מאמץ כדי להקים ממשלה טובה ויציבה שתחלץ את ישראל מהכאוס".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מקווה שבנט וסער יהיו נגד ביבי וימחקו סוף סוף (ל"ת)
    מ.ש.ל 1+1 = 0 04/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    סער נופל בכל צעד..הכורדי הזה יהיה ראש ממשלה ?! חחח (ל"ת)
    ראש כרוב מונע משנאה 04/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אין פליאה מבנט שאכל מרורים, בוז ולעג מנתניהו וכך ימשיך.
    בנט פתי ופראייר 03/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סער, לפיד וליברמן מכירים היטב את הנאשם בפלילים בדיוק כפי שהכירו ואמרו עליו דברים קשים ביותר: אריק שרון, יצחק שמיר, איציק מרדכי, מופז ועוד בכירי הליכוד אשר מדינת ישראל יקרה להם.
    סגור