חדשות

בר לב לנשיא: "נתניהו אינו ראוי לכהן כראש ממשלה"

נציגי מפלגת העבודה המליצו על יו"ר יש עתיד לראשות הממשלה: "ניתן את המנדט ליו"ר המפלגה הגדולה ביותר בגוש השינוי". קריב הוסיף: "בשנים שחלפו מאז הקוטביות והקיטוב רק גברו"
אביחי דלאל |  1
מואטי בר לב וקריב (צילום מפלגת העבודה)
נציגי מפלגת העבודה עומר בר-לב, אמילי מואטי וגלעד קריב הגיעו הבוקר (שני) לבית הנשיא למסור את ההמלצה שלהם לחבר הכנסת שירכיב את הממשלה. מפלגת העבודה באופן צפוי המליצה על יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד. 
ח"כ עומר בר-לב אמר לנשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין כי: "זמן רב לפני הגשת כתבי האישום נגד נתניהו טענו מסיבות ערכיות ומוסריות שהוא אינו ראוי לכהן כראש ממשלה, על אחת כמה וכמה לאחר הגשת כתבי האישום וביתר שאת לאחר פתיחת שלב העדויות כנגדו. אנחנו ממליצים על ח"כ יאיר לפיד להרכבת הממשלה, משום שהוא עומד בראש המפלגה הגדולה ביותר בגוש השינוי ומשום שהוא הקרוב ביותר לעמדותינו".
גלעד קריב שלראשונה יהיה חבר כנסת אמר: "בראשית כהונתך נשאת את נאום השבטים, לצערי בשנים שחלפו מאז הקוטביות והקיטוב רק גברו, זה לא קרה במקרה, זו מדיניות מכוונת של נתניהו. מפלגת העבודה חרטה על דגלה את דגל השוויון המגדרי. מקווים שבעתיד נוכל להמליץ גם על מועמדות נשים להרכבת ממשלה וגם לנשיאות".
בהמשך מואטי הוסיפה כי: "חשוב לנו לדבר על פוליטיקה של חזון, ולחזור לימים בהם היתה בחברה תמימות דעים שמי שנמצאים בכנסת, בימין או בשמאל, הגיעו לטובת מדינת ישראל".  נשיא המדינה השיב לחברי מפלגת העבודה כי: "ראש הממשלה היחידה בהיסטוריה של מדינת ישראל הגיעה ממפלגת העבודה, גולדה מאיר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חבל על בזבוז חיסון עליך בר לב (ל"ת)
    סמולנית שיודעת 04/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור