חדשות

פרקליטו של אלוביץ': "אנחנו יכולים ללכת, אין דבר כזה שנרגיש חסרי אונים"

מנכ"ל וואלה לשעבר נשאל על דברים שלא נשאל עליהם במשטרה ובריענון. הפרקליט של שאול אלוביץ' תקף: "פעם ראשונה אני רואה ושומע את כל הדברים האלה שאומר העד". השופטים החליטו לחזור להתמקד בחקירה ובריענון
אביחי דלאל |  3
משפט נתניהו וואלה (צילום אורן בן חכון וראובן קאסטרו פול אלכסנדר כץ ואוליבר פיטוסי פלאש 90)
סוער היום (רביעי) בבית המשפט המחוזי בירושלים. כזכור, נמשכה עדותו של מנכ"ל וואלה לשעבר, אילן ישועה. לאחר שמספר פעמים נשאל ישועה על דברים שלא נשאל עליהם במשטרה ובריענון. פרקליטו של אלוביץ' תקף ואמר: "אנחנו יכולים ללכת".
פרקליטו של אלוביץ׳, עו"ד ז'ק חן אמר לשופטים: ״פעם ראשונה אני רואה ושומע את כל הדברים האלה שאומר העד, אני לא מכיר משפט שבו סניגור שומע גרסה שמעולם לא שמע עליה". לאחר מכן, השופטת הורתה לפרקליטה יהודית תירוש לא לשאול את ישועה שאלות בעניין דברים שלא נשאל עליהם בחקירתו. עו״ד חן הוסיף: ״אמיתי אנחנו יכולים ללכת. אבל אין דבר כזה בשום פן של המשפט שאנחנו נרגיש כל כך חסרי אונים״. 
השופט ברעם הבהיר לפרקליטה תירוש כי: ״אני יכול להבין שיש שאלות הבהרה, אבל אני שומע יותר ויותר שאלות שאני רואה שהעד לא נשאל ולא נחקר עליהם במשטרה. עניינים שלא עלו בהודעות ולא עלו בריענונים, גברתי תתקדם״. השופטת פרידמן פלדמן הוסיפה: "העד נחקר ארוכות במשטרה, עלו דברים חדשים בראיון. כל מה שחשבת שלא עלה במשטרה, השלמתם בראיון. זה קצת חוזר על עצמו, את מתחילה לבקש עוד ועוד הבהרות. מה שהוצג הוצג. אבל יש גבול״. 
עו"ד חן המשיך בתקיפה: ״זו המחשה דרמטית של מה שאנחנו אמרנו״. עו״ד מיכל רוזן-עוזר המייצגת גם  כן את אלוביץ' הוסיפה: ״אנחנו יושבים בהליך חריג לחלוטין. גם אנחנו וגם בית המשפט. כל מה שקיבלנו בריענונים זה שזה דברים שנאמרו 'ברוח הדברים' של חקירותיו. מה זה 'ברוח הדברים'? הוא מדבר פה במשך דקות שלמות על דברים שבהודעות זה לא מופיע, ובריענונים זה הוחבא תחת הכותרת ׳ברוח הכללית של הודעותיו׳, זה להוסיף עוול על עוול״.
השופט משה ברעם אמר לעו"ד תירוש: ״אם יש נושאים נוספים שמצריכים הבהרה שעלו בראיון או שעלו ולא הבהרו, אתם צריכים מחשבה נוספת. כי זה עוד ועוד דברים״. השופטת פרידמן פלדמן הוסיפה: ״גברתי מבקשת להוסיף עוד ועוד דברים שלא מופיעים בשום מקום, שאלי פונה שוב ושוב בשאלות מהותיות״. לבסוף השופטי החליטו לפתור את הסאגה והודיעו כי: "חוזרים להנחייתנו למאשימה להתמקד במה שעלה בחקירה ובריענון".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    "משפט צדק" זה לא! (ל"ת)
    משפטי ראווה 04/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    כל חשיפה חדשה מועילה לחשוף את השחיתות העניפה
    איש 04/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מסתבר שהראשים...מאפיונרים ברמות על יש חשש שדירוג האשראי של ישראל עקב שחיתות. ירד
    סגור
  • 1.
    זה הפרקליטות
    ש. 04/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תראו כמה זבל יש בפרקליטות..!
    סגור