חדשות

יואב קיש נזכר בסבו: "יום השואה מאותת לנו יותר מכל שזהו הזמן לאיחוד"

סגן השר העלה פוסט לפייסבוק ובו הוא מדבר עם ישראל אשר מאוחד באחד הימים החשובים כמו יום הזיכרון לשואה ולגבורה. קיש גם כתב על סביו פרד ואמר: "סבא פרד, ההשראה שלי"
אביחי דלאל | 
פרד קיש זל (צילום פייסבוק יואב קיש)
סגן שר הבריאות, ח"כ יואב קיש, העלה לכבוד יום הזיכרון לשואה ולגבורה, פוסט מצמרר על סבו, בריגדיר גנרל פרד קיש ז"ל שנהרג במלחמת העולם השנייה כחייל בצבא הבריטי חודשים ספורים לפני סיום המלחמה. 
קיש כתב בפתח דבריו: "סבא פרד, ההשראה שלי. יום השואה מציף בזכרוני יותר מתמיד את סבי הלוחם, בריגדיר גנרל פרד קיש ז"ל. במלחמת העולם השנייה סבי היה היהודי עם הדרגה הגבוהה ביותר בצבא הבריטי. סבי לחם כנגד הנאצים הארורים ויחד עם כל לוחמי כוחות הברית בלם את הנאצים באפריקה ומנע מהם להגיע לארץ ישראל. סבי לצערי לא זכה לראות את הנצחון במלחמה ונהרג חודשים ספורים טרם סיומה".
בהמשך קיש ניסה לקשר את יום השואה לימים הפוליטיים הסוערים בהם נמצאת מדינת ישראל וכתב: "בתקופה טרופה זו בה גוברים השיסוי, השנאה והפירוד - יום השואה מאותת לנו יותר מכל שזהו הזמן לאיחוד. כולנו מאוחדים במורשת משותפת. הזהות היהודית זורמת בדמנו, הזהות הישראלית מובילה את דרכנו - ועלינו החובה המוסרית לזכור ולא לשכוח את ששת מיליון הקורבנות והלוחמים היהודים שבמותם ציוו לנו חיים. יהי זכר הנספים ברוך לעד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה