חדשות

בן כספית: "למנות את נתניהו לנשיא זה רעיון מחריד"

העיתונאי בן כספית שוחח בפינתו ב103FM עם ניסים משעל ודיבר על סיטואציה בה ראש הממשלה בנימין נתיניהו ימונה לנשיא: "בית הנשיא יהפוך לעיר מקלט" והוסיף "למנות את נתניהו לנשיא זה רעיון מחריד"
בן רז |  8
בנימין נתניהו, בן כספית (צילום פייסבוק/בנימין נתניהו, 103FM)
כמעט שלושה שבועות לאחר הבחירות ועדיין, אין כיוון מהותי להרכבת הממשלה. אתמול (חמישי) נפגשנו ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר ימינה נפתלי בנט במעון ראש הממשלה זאת לאחר שבנט הבהיר שהוא מתכנן להיות ראש הממשלה ולהחליף את השלטון. עוד פורסם, כי בסיום הפגישה סיכמו השניים להיפגש בשנית.
השדרן בן כספית שוחח עם ניסים משעל ב־103fm והגיב לדברים הנ"ל: "במציאות כולם יודעים שלא אמורים להיות ביניהם יחסים מעורערים. בנט הוא השותף הפוליטי הכי קרוב וטבעי של נתניהו. העניינים שבנפש משתלטים על ענייני המדינה. נתניהו נואש יותר מאי פעם, הוא נלחם גם על החירות שלו. מבחינתו זה להיות או לחדול. אני מהמר שתהיה ממשלה".
בהמשך, דיבר כספית על הרעיון בו נתניהו יהפוך לנשיא בסוף כהונתו כראש הממשלה: "זה רעיון כל כך מחריד להפוך את בית הנשיא, האזרח מספר 1, סמל הממלכתיות והמודל לחיקוי לעיר מקלט. הוא ימשיך לשלוט בליכוד ולמשוך בחוטים". 
כמו כן, בימים האחרונים ישנם ציוצים רבים בטוויטר בנושא הרכבת הממשלה, כך כתב איש העסקים אילן שילוח: "בנט יעדיף בכל מקרה להיות בממשלת ביבי אם ביבי יקים ממשלה. מציע למחנה השינוי לא לשגות באשליות לגביו. אם היה רוצה ממשלת שינוי הוא היה מנהל מומ מיד לאחר הבחירות וסוגר לפני הנשיא. בפועל פעל הפוך. לא מדובר בתיחכום פוליטי אלא בשבוי עם תיסמונת שטוקלהום. פחדן". הוסיף ואמר "אם ביבי לא יצליח אז ירצה לקבל ראשות ממשלה. מציע להודיע לו שמי שלא רצה לפני הנשיא ומי שהולך עכשיו לביבי שידע שמשם הולכים לבחירות 5. בנט יתרסק מתחת לביבי ויתרסק בבחירות".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    ממש מדהים "הנשיא" יסע לביקורים ממלכתיים
    ייייייישששששש 04/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וכל העיתונים ממש יחגגו נשיא עם 3 כתבי אישום שוחד מרמה והפרת אמונים!! כל האנטישמים גם יחגגו בבקשה העם היהודי ממש מושחת זה מה שתמיד אמרנו!!!!!!!
    סגור
  • 7.
    אוי לנו
    תובנות 04/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוי לנו אם נאשם בפלילים יהיה נשיא המדינה, אם כך ,אבדנו
    סגור
  • 6.
    בית זונות
    ליז 04/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בית זונות או עיר מיקלט המאורגן , נך יקרט בית הנשיא אם אכן ביבי ושרה יכסו אליו.
    סגור
  • 5.
    נשיאות המדינה
    YACOV 04/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רעיון מצויין כשנתניהו יפרוש מראשות הממשלה...בתור נשיא, הוא אפילו לא יצטרך לעבור דירה...חסכוני!
    סגור
  • 4.
    עוד נאד של עיתונאי (ל"ת)
    יול 04/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    בן אני מקשיב לינון מגל ולך ב103 ואני ממש מתבייש להיות ת
    דודי 04/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תושב הוד השרון בגללך. הרוע ואגויסטיות אנוכי שכמותךכמה השנאה מניעה אתכם יאפס. אתה מעדיף את יאיר לפיד ללא בגרות וללא השכלה על נתניהו. אגב תורידו את הרעיון ההזוי של נשיאות מר נתניהו יהיה ראש הממשלה על הלב שלכםיגועל נפש
    סגור
  • 2.
    מטורללים -השינאה מעוורות את הכרת העובדות
    ארנון תל-אביבי 04/2021/09
    הגב לתגובה זו
    4 8
    מועצת העיתונות חייבת לשלול את תעודת העיתונאי של בן כספית . כלל יסוד במקצוע -לשמור על חיסיון מקורות. מודיע משטרתי לא יכול להיות גם עיתונאי. כספית גם ממציא עבירה , גם מדווח למשטרה , גם מקבל "הדלפה" מאגף החקירות וגם מפרסם "סקופ". עוד משרת ניקלה של ה"גילדה" - בן כספית = ביזיון למקצוע העיתונות.
    סגור
  • 1.
    הוא יהיה במקסימום נשיא ועד האסירים במעשיהו
    מנו 04/2021/09
    הגב לתגובה זו
    23 6
    בלי רוטציה, "על מלא" - כמו שהוא אוהב.
    סגור