חדשות

אבל בבריטניה: בעלה של המלכה אליזבת' הלך לעולמו בגיל 99

הדוכס מאדינבורו, הנסיך פיליפ, מת שבועות בודדים לאחר הראיון המתוקשר בו הזוג המלכותי לשעבר הארי ומייגן פתחו את תיבת הפנדורה של בית המלוכה הבריטי. בכמה הוערך לפני מותו?
כפיר אדר | 
הנסיך פיליפ והמלכה אליזבת (צילום צילום מסך אינסטגרם)
אבל כבד נפל היום (שישי) על אנגליה ועל הממלכה הבריטית כולה. הנסיך פיליפ, הדוכס מאדינבורו, הלך לעולמו כשהוא בן 99, חודשיים בלבד לפני ציון יום הולדתו ה-100. פיליפ היה גם בעלה של מלכת אנגליה אליזבת' השנייה.
פיליפ נישא למלכה ב-1947 כאשר היה בן 26 והיא בת 21 בלבד. במרוצת השניים ניהלו השניים את הממלכה ביד רמה, אבל הכתם שריחף במשך שנים על פיליפ היה מותה של הנסיכה דיאנה, כאשר החשדות לכאורה קשרו אותו לתאונה המצערת.
הונו האישי של פיליפ שהוא מותיר אחריו מסתכם ב-30 מיליון דולר בלבד, זאת כאשר המלכה אליזבת' השנייה שווה כ-600 מיליון דולר על פי ההערכות ולשניים היו נכסים רבים ברחבי בריטניה.
בצער עמוק הודתה הוד מלכותה על מות בעלה האהוב, הוד מלכותו הנסיך פיליפ, דוכס אדינבורו. הוד מלכותו נפטר הבוקר בשלווה בטירת וינדזור. המשפחה המלכותית מצטרפת לאנשים ברחבי העולם באבל על אובדנו. הודעות נוספות יימסרו בבוא העת.
מותו גם מגיע שבועות בודדים אחרי השערורייה שהתעוררה בעקבות הראיון החושפני והבלתי נשכח של הזוג המלכותי לשעבר הארי ומייגן שסיפרו על גזענות לכאורה בבית המלוכה.
מבית המלוכה נמסר: "בצער עמוק הודיעה הוד מלכותה על מות בעלה האהוב, הוד מלכותו הנסיך פיליפ, דוכס אדינבורו. הוד מלכותו נפטר הבוקר בשלווה בטירת וינדזור. המשפחה המלכותית מצטרפת לאנשים ברחבי העולם באבל על אובדנו. הודעות נוספות יימסרו בבוא העת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה