חדשות

החזרה ללימודים מעבר לפינה? תקנות הקורונה החדשות

משרד הבריאות המליץ לפתוח באופן מלא את הלימודים החל מיום ראשון הקרוב, הממשלה אישרה את ההצעה באופן ראשוני אך יש חלקים ממערכת החינוך שעוד לא ידוע מתי יחזרו לשגרה 
שירה יום טוב | 
לימודים (צילום יוסי זמיר פלאש 90)
הממשלה אישרה אתמול (שני) את הצעת משרד הבריאות לפתיחה מלאה של מערכת החינוך החל מיום ראשון הקרוב. עוד הוחלט על הארכת שאר תקנות המגבלות הנוכחיות בדבר התקהלות, פנאי, אירועים בתי תפילה עד ליום ה-28.4.21. תקנות התחבורה הקיימות יוארכו עד ליום ה-29.4.21. כמו כן האריכה הממשלה את תקנות התו הסגול של משרד האוצר במקומות העבודה האריכה המדינה עד לאמצע מאי.
פתיחת מערכת החינוך תעשה באופן מלא בכל השכבות וללא קפסולות. כמו כן לא תוטל מגבלה על מעבר מורים וסייעות בין הכיתות ובתי הספר.  החל מיום ראשון הקרוב, לאחר שיאושרו התקנות הסופיות בנושא ויובאו לאישור הממשלה עם סיום העבודה עליהן. בשלב זה מערכת החינוך הבלתי פורמאלית, החוגים וכן מערכת ההשכלה הגבוהה ימשיכו לפעול במתכונת הקיימת. המשך הקלות עבור מערכת זאת, ייבחן בשבוע הבא בין משרדי הממשלה הרלוונטיים.
על מנת להגדיל את יכולת הקיבולת של תנועת הנוסעים בנתב״ג, יוקם מתחם בדיקות מחוץ לטרמינל. לצורך ביצוע זה, יוקם צוות בראשות מנכ"ל משרד רה"מ בפועל ובהשתתפות מנכ"לי המשרדים הנוגעים לדבר, אשר ידונו בפרטי הוצאת המכרז להקמת המתחם, מיקומו, תפעולו ודרכי מימונו. הצוות יגיש את המלצותיו לממשלה תוך 14 ימים. עד להקמת מתחם זה, תימשך פעילות הבדיקות המתבצעת כרגע בטרמינל באמצעות חברת אומגה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה