חדשות

הפוליטיקאים מגיבים לסערה בכותל: "גלעד קריב הוא פרחח ידוע"

חבר הכנסת והרב הרפורמי גלעד קריב ניצל את חסינותו והגניב לרחבת הכותל ספר תורה לתפילה עם נשות הכותל. הפוליטיקאים מגיבים. ח"כ יעקב אשר יצא בפנייה לסער: "קיבלתם 'טעימה' שממחישה מי הם שותפי 'ממשלת השינוי'"
מערכת ice | 
גלעד קריב (צילום דוברות)
ההחלטה של חבר הכנסת והרב הרפורמי גלעד קריב הבוקר (שלישי) לנצל את חסינותו ולהגניב לרחבת הכותל לתפילה משותפת עם נשות הכותל ספר תורה. הפוליטיקאים תוקפים  את קריב וחלק גם ניצלו את הרגע ולחצו על יו"ר תקווה חדשה, גדעון סער, לחבור לראש הממשלה נתניהו להקמת ממשלת ימין. 
סיעת ש"ס שיחררה תגובה למה שכינו כביזוי והכנסת ס"ת: "ח״כ גלעד קריב עבר הבוקר על הנחיית היועמ"ש רק בכדי לעורר פרובקציה בכותל המערבי, מעשה בזוי שראוי לכל גינוי. לקריב וקבוצתו אין שום קשר לכותל המערבי, הם אינם מאמינים בבית המקדש, אלא רק רוצים לעורר פרובוקציות ופירוד בעם".
יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני הגיב: "גלעד קריב הוא פרחח ידוע מאז ומתמיד, ועכשיו מוריד את הכנסת לשאול תחתיות תוך כדי ניצול חסינותו, כדי לפגוע בעם היהודי בכל העולם לדורותיו. אגיש נגדו תלונה לועדת האתיקה של הכנסת על המעשה הנורא".
ח"כ איתמר בן גביר יו"ר עוצמה יהודית  הוסיף: "בזוי ולא ראוי שחבר כנסת מנצל חסינותו לעבור עבירה פלילית ולפגוע ברגשות עם ישראל בראש חודש. בכוונתי לפנות בתלונה ליו"ר הכנסת נגד מעשיו של קריב ולבקש שיוזהר לבל ימשיך לבצע עבירות פליליות של התססה והמרדה שהחסינות לא מגנה עליהם".
ח"כ יעקב אשר לחץ על סער ואלקין: "הבוקר קיבלתם 'טעימה' שממחישה מי הם שותפי 'ממשלת השינוי'. כשומרי דת ומסורת מתבקש שתבהירו לקהל בוחריכם כי לא תייצרו שיתופי פעולה פוליטיים עם פרובקטור חסר כל רגישות לקודשי ישראל כמו גלעד קריב. מבזי הדת וההלכה לא יכולים ליהיות חלק מהמערכת הציבורית במדינת ישראל".
קריב עצמו צייץ בדף הטוויטר: "אני גאה להשתמש בחסינות שלי על מנת לשאת בכותל את ספר התורה של נשות הכותל, ומתבייש בכך שרשויות שלטון עסוקות בניסיון להחרים ספרי תורה ולמנוע מנשים להתפלל ולקרוא בתורה כמנהגן. גם הבוקר חשוב להזכיר, ישנו צד אחד שהסכים לפשרת הכותל ההיסטורית וצד שני שסיכל אותה בדורסנות. נחשו מי באיזה צד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה