חדשות

נחשף המכתב שכתב יהודה משי זהב לפני שניסה להתאבד, האם מזוייף?

יו"ר זק"א ניסה לשים קץ לחייו בדירתו בפסגת זאב, רגע לפני תחקיר עובדה של אילנה דיין. במהלך היום נשמעו ביקורות על התקשורת. במכתב שהשאיר אחריו, קיבל יהודה משי זהב אחריות למעשיו: "את העונש כבר קיבלתי, מתבייש מאוד"
מערכת ice |  5
יהודה משי זהב (צילום יונתן סינדל פלאש90)
"את העונש כבר קיבלתי", כך פתח הבוקר (חמישי) יו"ר זק"א את המכתב שהשאיר אחריו לאשתו וילדיו לפני שניסה להתאבד בדירתו שבפסגת זאב. על פי הדיווחים, מקורב אישר בתחילה כי זהו כתב ידו של יהודה משי זהב, אך לדברי בני משפחתו ועורך דינם של המשפחה, אפרים דמרי, המכתב מזוייף: "לא הכתב ולא החתימה דומה"

כזכור, הבוקר, בנו של משי זהב מצא אותו לאחר ניסיון התאבדות, והבהיל את צוותי ההצלה לבית שהצליחו בניסיונות ההחייאה ופינו את משי זהב לבית החולים שערי צדק במצב אנוש. העיתוי של ההתאבדות הגיע באותו היום בו אמור להיות משודר התחקיר שתכנית עובדה של אילנה דיין עם עדויות הנפגעים, פרשה שהתפתחה בעקבות תחקיר "הארץ" בנושא.
במהלך היום נשמעו ביקורות חריפות על שידור התחקיר ובמה שכינו "משפט שדה" לפני חקירת משטרה או הכרעת פסק דין נגדו. שכנתו של משי זהב, מתנדבת איחוד הצלה, אושרת מועלם, פנתה לכלי התקשורת במטרה למנוע את שידור התחקיר: "אל תשדרו את התחקיר הזה עליו, זה פשע, זה רשע לעשות את הדבר הזה עוד לפני שיודעים מה היה. תנו לאנשים הנכונים לעשות את העבודה ואם היה משהו אז תעשו מה שאתם רוצים לעשות. לא לחרוץ גורלות ודינו של אדם עוד לפני כן".
מאידך, כתב הארץ, ג'וש בריינר, יצא נגד הביקורות כי בעקבות תחקיר "הארץ" נגרם ניסיון ההתאבדות של משי זהב: "מפתיע לראות עיתונאים שמאשימים את התקשורת בניסיון ההתאבדות הטרגי של יהודה משי זהב. תחקיר הארץ על האיש היה מגובה ומוצלב וכלי תקשורת שלא היה מפרסם דבר כזה היה חוטא לתפקידו אין לי ספק שגם התחקיר של עובדה עשו עבודה דומה. מקווה שכאב להם על עשרות קורבנות כמו שכואב להם הבוקר".
בכתב ידו הסביר יהודה משי זהב את החלטתו ומה ירצה להשאיר אחריו: "את העונש כבר קיבלתי, תשתדלו לזכור את הטוב שעשיתי, תשתדלו לזכור תמיד את מה ששכחתי. עין רואה - אוזן שומעת, וכל מעשיך בספר ייכתבו. אהבתי תמיד, מתבייש מאוד".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    עיתונאים צמאי דם , זהו משפט שדה ואיש לא מינה אתכם לכך (ל"ת)
    ניר 04/2021/25
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 3.
    הלוואי שיחיה ויזכה לשלם על מעשיו
    יפעת 04/2021/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מפלצת!
    סגור
  • 2.
    מידת החמלה והרחמים. מותו לא יסייע לקורבנות.
    אני 04/2021/22
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מודה ועוזב ירוחם. מי שימשיך לפגוע בו יעשה זאת מיצר נקמנות בלבד
    סגור
  • 1.
    פרסום להתאבדויות מפורסמים גורם להתאבדויות רבות. מספיק .
    גדעון ארליך 04/2021/22
    הגב לתגובה זו
    4 2
    די עם ההתעסקות בזה . איני חס על אדם בזוי , אם הסיפורים עליו נכונים אך יש לחוס על אנשים לא יציבים שעלולים ללכת בעקבות מעשהו האחרון.
    סגור
  • אדם רשע
    אדם רשע 04/2021/22
    הגב לתגובה זו
    10 2
    מה??? אדם שאנס ילדים במשך שנים? די עם התעסקות.הזאת?? ועוד תמכו בו?? כנראה שלא למדתם כלום. זה אדם רשע!!
    סגור