משפט

הבריכה על חשבוננו: יו"ר קק"ל ישלם 80 אלף שקל לאחר שפלש לשטח ציבורי

בית משפט השלום בנצרת קבע כי דני עטר, אשתו ובנו ישיבו לרמ"י 50 אלף שקל דמי שימוש בקרקע ציבורית אליה פלשו במסגרת הרחבת ביתם הפרטי בישוב גן נר שבגלבוע. עוד הושתו עליהם 30 אלף שקל הוצאות משפט
איתי פת-יה | 
דני עטר, יו"ר קק"ל (צילום פייסבוק/דני עטר)
יו"ר קק"ל דני עטר ישיב לרשות מקרקעי ישראל יחד עם בנו ואשתו כ-50 אלף שקל דמי שימוש בקרקע ציבורית אליה פלש – כך קבע אתמול (א') בית משפט השלום בנצרת, שהשית על עטר גם 30 אלף שקל הוצאות משפט.
תחילת הפרשה ב-2016, אז גילו פקחי רמ"י כי עטר הרחיב את ביתו הפרטי בישוב גן נר שבגלבוע על חשבון דונם של שטח ציבורי, אליו פלש עם הקמת הבית עוד לפני שבע שנים. במסגרת זאת עטר הקים בריכה בחצר, מסלעה ושביל גישה לחניה שלו.
 
קראו עוד ב-ice
נגד עטר הוגש כתב אישום בכפוף לשימוע, אולם בפרקליטות קיבלו את טענותיו ומחקו את כתב האישום הפלילי. מאז עטר השיב את השטח לרמ"י, מה שהצריך ממנו להרוס את הבנייה הבלתי חוקית ולכסות את הבריכה בטוף.
ברמ"י לא הסתפקו בכך ודרשו שעטר יגדר את ביתו – כך ששטח הבריכה יוותר מחוץ לגדר, אחרת לטענתם מדובר בהמשך של החצר גם אם כבר אין בריכה במקום. על כך השופטת אוסילה אבו אסעד קבעה כי עטר אינו מחוייב בהתקנת הגדר וכי אם רמ"י מעוניינים לסמן את הגבול בין השטח הפרטי של עטר לזה הציבורי עליהם להתקין את הגדר בעצמם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה