משפט

הקפסולות הורסות את המכונה? הקרב על הקפה מגיע לבית המשפט

אספרסו קלאב תובעת 2.5 מיליון שקל מחברת אספרסו מור בטענה "שהיא מייצרת קפסולות מזוייפות שהורסות את מכונת הקפה". אספרסו מור: "אספרסו קלאב מנסה לפגוע בשמנו הטוב ולא בפעם הראשונה" 
אילן שניג |  1
הקרב על הקפה (צילום freepik)
חברת אספרסו קלאב הגישה תביעה בבית המשפט המחוזי בת"א נגד חברת אספרסו מור מבית שאן ובעליה, בני משפחת אובניש, בטענה להעתקת עיצוב. מהתביעה עולה כי החברה קיבלה תלונות מצרכנים על נזקים שנגרמו למכונות הקפה שלהם, עקב שימוש בקפסולות מזויפות שיוצרו ושווקו על ידי אספרסו מור, תוך הטעיית הצרכנים לחשוב כי מדובר בקפסולות מקוריות של אספרסו קלאב.
התביעה, בסך 2.5 מיליון שקל, הוגשה באמצעות עורכי הדין יוסי מרקוביץ', נתניאל אגו ואסף טננבאום ממשרד פרל כהן צדק לצר ברץ. החברה הגישה גם בקשה לצו זמני המורה לעצור את השיווק והמכירות של מוצרי אספרסו מור.
אספרסו קלאב משווקת ומפיצה מוצרים בתחום מכונות הקפה וקפסולות הקפה. לטענתה, אספרסו מור "מעתיקה בבוטות" את האריזות של מוצריה ומפרה זכויות יוצרים של אחת מסדרות הדגל של אספרסו קלאב, קפסולות למכונות CAFFITALY שהיא משווקת בישראל. 
 
קראו עוד ב-ice
אספרסו קלאב טוענת כי גילתה את הדמיון בין המוצרים בעקבות תלונות צרכנים. לטענתה, הצבעוניות שלהן הועתקה, וכך גם מוטיב ספל הקפה המאויר. כמו כן, לטענתה, אספרסו מור משתמשת לכאורה בסימן מסחר רשום דומה לזה של אספרסו קלאב: קפסולה הפוכה דמויית כובע. לטענתה, אספרסו מור מוכרת "אריזות מזויפות הזהות כמעט לחלוטין לאריזות מוצרי אספרסו קלאב ומטעה צרכנים". 
מאספרסו מור נמסר בתגובה: "אנו דוחים את הטענות המשפטיות שהעלתה אספרסו קלאב, ואין ספק כי הן יידחו בבית המשפט. זו אינה הפעם הראשונה שאספרסו קלאב מנסה לפגוע בשמה הטוב של אספרסו מור באמצעות תביעות קנטרניות וחסרות שחר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קפסולות
    בוקר טוב 07/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא זה ולא זה רק נספרסו אין עליהם בטעמים של כל סוגי הקפה בשרות אין עליהם
    סגור