משפט

יאיר נתניהו נגד בית המשפט: "חוק אחד לימנים ואחד לשמאלנים!"

לאחר שביהמ"ש הורה ליאיר נתניהו למחוק את פרטי ראשי תנועת "Crime Minister" אותם העלה לטוויטר. בתגובה החל נתניהו הבן לפרסם ברשתות החברתיות נגד הפעילים ובית המשפט

אנגלינה יוסים |  20
יאיר נתניהו (צילום יוטיוב/בנימין נתניהו)
בית משפט השלום בירושלים הוציאו היום (ראשון) צו  ליאיר נתניהו אשר מורה לו להסיר את הציוץ בטוויטר בו פרסם את הפרטים האישיים וכתובות הבתים של ראשי תנועת "Crime Minister". מדובר בתנועת מחאה נגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, והשחיתות השלטונית אשר מארגנת מחאות בבלפור ובמוקדים נוספים ברחבי הארץ. בנוסף, בית המשפט הורה לנתניהו הבן "להימנע מלהטריד את המבקשים", הדס, חיים שדמי וגונן בן יצחק, למשך חצי שנה. 
יאיר נתניהו נעדר מהדיון לאחר שהשופטת דורית פיינשטיין פטרה אותו מהגעה וקבעה כי עליו להיות זמין טלפונית במהלכו. מחוץ לאולם בית המשפט מפגינים בודדים מתומכי יאיר נתניהו. 
"ספרו לי עוד על 'זכות ההפגנה הקדושה'", כתב יאיר נתניהו בחשבון הטוויטר שלו בתגובה לפסיקת השופטת. עוד הוסיף כי "מסתבר שב'דמוקרטיה' שלנו אסור להפגין מתחת לביתם של אנרכיסטים אשר קראו לרצוח את ראש הממשלה. חברים אני לא צחקתי שאמרתי שהשלב הבא הוא הקמת מחנות ל'חינוך מחדש'".
בציוץ נוסף הוסיף נתניהו הבן כי "בקיצור השופטת אומרת שמותר להפגין רק נגד ראש הממשלה ואנשי ציבור... מעניין לא ידעתי שחופש ההפגנה מוגבל בצורה כזאת".
 
יאיר נתניהו כתב על כך בחשבון האינסטגרם שלו: "שתבינו באיזו מדינה הזוייה וטוטאליטראית אנחנו חיים. חיים שאדמי (הבחור בסרטון), תועד אין ספור פעמים קורא לרצוח אותי+ להפעיל אלימות כלפי אנשים שונים, ואף קרא למלחמת אזרחים". 
נתניהו הבן הוסיף כי "העו״ד שלי הגיש לשופטת דורית פיינשטיין, את כל חומרי ההסתה והקריאות לרצח נגדי של אותו חיים שאדמי. את השופטת זה לא עניין כלל, והיא קבעה שהוא צודק, ועלי למחוק את הציוץ! שתבינו, ישראל מזמן לא מדינה דמוקרטית! יש חוק אחד לימנים, ואחד לשמאלנים. אחד ליהודים, ואחד לערבים".
 

שתבינו באיזו מדינה הזוייה וטוטאליטראית אנחנו חיים. חיים שאדמי (הבחור בסרטון), מהארגון האלים של אהוד ברק ״קריים מיניסטר״, תועד אין ספור פעמים קורא לרצוח אותי+ להפעיל אלימות כלפי אנשים שונים, ואף קרא למלחמת אזרחים. הוא אף מפגין כל יום מתחת לבית ראש הממשלה. ביום חמישי בלילה פרסמתי ציוץ עם צילום מסך ממסמך רשמי מ״רשם העמותות״, בו מופיע צילום מסך עם מספר הטלפון שלו וכתובתו וקראתי לאזרחים להפגין מתחת לביתו (כל אחד יכול למצוא את המסמך בגוגל, זה לא סודי). אותו חיים שאדמי פנה לבית המשפט בירושלים ביום שישי בטענה, שימו לב, ש*אני מאיים עליו* (בעקבות הציוץ שלי שקורא לאזרחים להפגין מולו). השופטת סיגל אלבו, קבעה *עוד באותו יום*, דיון לגבי טענתו ליום ראשון בבוקר (!). היום בדיון, העו״ד שלי הגיש לשופטת דורית פיינשטיין, את כל חומרי ההסתה והקריאות לרצח נגדי של אותו חיים שאדמי. את השופטת זה לא עניין כלל, והיא קבעה שהוא צודק, ועלי למחוק את הציוץ! שתבינו, ישראל מזמן לא מדינה דמוקרטית! יש חוק אחד לימנים, ואחד לשמאלנים. אחד ליהודים, ואחד לערבים.

A post shared by Yair Netanyahu (@yair_netanyahu) on


עו"ד גונן בן יצחק, ממארגני המחאה שפרטיו נחשפו, אמר לאתר "אייס" כי "חשוב לי להגיד שאין לי בעיה עם זה שיאיר נתניהו מתנגד לנו. הבעיה שלי זה ההסתה שנלוות לזה. היא כוללת הרבה מאוד איומים שקיבלנו במהלך סוף השבוע על פעילים שפרטיהם נחשפו, שיחות פלאפון לניידים שלהם בשעות הקטנות של הלילה. יאיר נתניהו שולח את החיילים שלו לבצע הטרדות בפעילים של המחאה ועל זה לא נשתוק". חיים שדמי, ממייסדי התנועה, "Crime Minister", הגיש את הבקשה.
בן יצחק אמר בדיון כי "המשיב (נתניהו) הפיץ פרטים, וגם אחרי שהגשנו את הבקשה ואחרי שהמשטרה הגישה לו את הבקשה שלנו, זה לא הרתיע אותו מלזלזל בהליך המשפטי ולהפיץ את הדברים האלה גם בסוף השבוע".
לדבריו, "מעבר לעובדה שלמשיב יש מעל 88 אלף עוקבים, הוא הפיץ את הדברים גם בפייסבוק. ודווח בחדשות 12 שפייסבוק הסירה את הפוסט הזה. פייסבוק מבינה שיש בעיה עם חשיפה בפרטים האישיים האלה". לדברי הפעילים, בעקבות הציוץ, זכו כמה מהם לטלפונים והודעות מאיימות. בנוסף, גורמים המזוהים עם תנועת הימין "אם תרצו", פקדו את ביתו של חבר תנועת המחאה.
 
יאיר נתניהו פרסם בחשבון הטוויטר והפייסבוק שלו את פרטי מארגני המחאה וכתב: "מזמין את כולם לבוא להפגין, יום ולילה (בג"צ אומר שמותר) מתחת לבתים של האנשים האלה, שמארגנים לנו במדינה את כל האנרכיה בשבועות האחרונים. (למרות שלא מגיע להם, מחקתי את מספר תעודות הזהות) ".
 
תגובות לכתבה(20):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 18.
    יאיר נתניהו צודק, מדינה טוטליטרית
    יוסף א 04/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כן אבנר נתניהו, אכן, מדינה טוטליטרית, רק שכחת מי האשם, זרע הפורענות לטוליטריזם, אתה ואביך ביבי, שפעלתם באופן עקבי ושיטתי להרוס מוסדות שלטון, משטרה, פרקליטות, בתי משפט ועוד, ואתה עדיין ממשיך להרוס. אביך בכוונה תחילה, נמנע מסדרי שלטון תקינים וחתר נגדם, זוכר הפוזה הביביסטית וכנופייתו בצילום המפורסם בבית המשפט המחוזי בירושלים, להלך אימים על בית המשפט. אביך מנע גם מינוי נציב שב"ס ומינוי פרקליט מדינה, כי רצה למנות בובות, מריונטות באמצעותם ישתלט על המדינה, כפי שמינה את מומו שלמה פילבר ואת איוב קארה לנהל את משרד התקשורת עפ"י האינטרסים המשפחתיים שלכם. אביך קיבץ קבוצת שרים וחכים הזויים קולניים ורעשניים ה משתלחים במוסדות המדינה להלך עליהם אימים. ברוך שפטרנו ממך ומהמשפחה שלך. אגב, יאיר, ספר לנו באיזו מדינה ראש ממשלה מכהן תחת כתבי אישום כפי שאביך המשיך לכהן, ובאיזו מדינה אשת ראש ממשלה מורשעת במעילה בכספי מדינה, האם החזירה הסכום בגינו הורשעה, ולמרות הרשעתה המשיכה לעבוד, פסיכולוגית, אם אי, בי, אי
    סגור
  • 17.
    יאיר נתניהו
    ברדה 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה נכון נכון ברגע שמישהו קורה להפגנה שלא יצפה שהחוק יכסה עלו הוא נהפך לדמות ציבורית אבל בית משפט יש כנראה דרכים משלו להבין את דברים בדיחה
    סגור
  • 16.
    תפסיקו להתבכיין אתה ואבא שלך שזה השמאל!!!!
    אור 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יש חוקים על שתקפים על כל תושבי המדינה,בלי ימין שמאל. תפסיקו להסית ותתחילו לשלם את הדין על עבירות. נמאסתם מנותקים!!!!
    סגור
  • 15.
    uuuuu
    Rffvhh 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודק זה מקום המדינה עד היום
    סגור
  • 14.
    בן המלך
    משה 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    4 2
    כמה שאתה צודק נמאס עם כל הפרשיות שבהם חוק אחד למשפחת המלך וחוק אחד לעם.וחוק אחד לבוחרים והנאמנים.
    סגור
  • טען עוד
  • 13.
    יאיר נתניהו
    בטי 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    1 2
    בושה לבית המישפט ככה זה מתנהל זקנים דימנטים שמנהלים את בית מישפט צריך להגביל את פעולתם. בבית מישפט חבר מביא חבר
    סגור
  • 12.
    צריך לעצור מיד את השופטת
    גבריאל 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לקחת אותה להעמיד אותה לדין בעוון התעמרות באזרח ולהכניס אותה לכלא
    סגור
  • 11.
    צביעות
    מיכאל 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מיטב הצביעות ! אלפי מוסתרים מצמררים חיי מאות ואלפי משפחות בירושלים ! זה ממש לא בעיה , שיסבלו ! אבל חלילה שמישהו יגיע למחות ליד "הבית הפרטי" שלהם. צביעות ,אמרנו ?
    סגור
  • 10.
    אשדוד
    אסתר 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יאיר נתניהו צודק אין כזה גבר עם מותר להפגין אז גם שצאל וגם ימין ולא רק צד אחד זה דמוקרטיה
    סגור
  • 9.
    נבלניהו
    י 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    2 2
    נבלניהו תצביעעל שם אחד שפרסמת את כתובתו שאמר "לררצוח את נתניהו" אם אין כזה אתה תתבע על הוצאת דיבה
    סגור
  • 8.
    ילד חכם ויפה שימותו הקנאים (ל"ת)
    טליה 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • כנראה גם את דומה לחזירה
    ר 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בני דודים
    סגור
  • 7.
    אולי מספיק כבר עם ימין ושמאל
    בני 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כולם אותו הדבר אוהבים את המדינה שרתו כולם שרתו בצבא מספיק לזרוע שנאה בעם
    סגור
  • 6.
    למה אתם ממשיכים להפיץ את פרטיהם וכתובתם? (ל"ת)
    מה עם הפרטיות? 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 5.
    ילד אפס, ירשם בספרי ההיסטוריה כג׳ופרי של מדינת ישראל,
    גיא 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    5 5
    בושה לדורות
    סגור
  • 4.
    אל תהיו עיוורים
    מישהי 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יאיר צודק מה לא ברור
    סגור
  • 3.
    ..........
    ...... 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בכיין מקופח דאיי לישמוע וליראות עשו לי לקחו לי לא נתנו לי , לך לעבוד תרוויח את לחמך אוכל חינם הכל בחינם החברים העשירים קונים בגדים על פי הזמנה מסתתר מאחורי מיקלדת גיבור לך תעבוד קצת בחקלאות תעזור לענף בימים קשים תעשה משהו שאפשר יהיה להגיד מילה טובה עליך, פחחחחחחחח
    סגור
  • 2.
    הילד אידיוט
    גל 08/2020/02
    הגב לתגובה זו
    3 3
    הפגנה זה נגד השלטון, לא נגד אנשים פרטיים. אסור לך להטריד אדם פרטי, בטח לא להוביל המון זועם על אדם שאין לו דרך להתגונן. תחזור לשיעורי האזרחות בביה"ס. ועוד הוא מציין את זה כציטוט של השופטת, ולא הבין את זה. המצב ממש עגום.
    סגור
  • 1.
    טוב מאד. יש שופטים בירושלים!
    מאור 08/2020/02
    הגב לתגובה זו
    8 4
    כל הכבוד למפגינים בעד הדמוקרטיה.
    סגור
  • שופטים ?
    גבריאל 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הם בפירוש קוראים לרצח ראש ממשלה ובנו
    סגור