משפט

חשד להטרדה מינית: המשטרה חקרה חשוד בציוץ בוטה בטוויטר על שרה נתניהו

נתניהו שיתף בטוויטר צילום מסך של הציוץ המדובר, ושלח מכתב ביקורתי ליועמ"ש מנדבליט על חוסר הטיפול במקרה: "איך היית מגיב אם האיומים המיניים היו נגד רעייתך?"
אנגלינה יוסים | 
שרה נתניהו (צילום אבי אוחיון, לעמ, פייסבוק/באזזנט)
המשטרה חקרה באזהרה היום (שלישי) חשוד בציוץ בטוויטר המטריד מינית את אשתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שרה נתניהו. הציוץ המדובר פורסם לפני כשנה, במהלך חודש מרס 2019. יחידת הסייבר בלהב 433 חקרה את החשוד בשעות הצהריים באזהרה, ובסיום חקירתו שוחרר בתנאים. החקירה נמשכת.
נתניהו פרסם בעמוד הטוויטר שלו כי "אני מבקש לשתף אתכם במכתב ששלחתי היום ליועץ המשפטי לממשלה מנדלבליט". בתמונה צרף ראש הממשלה, נתניהו, צילום מסך של הציוץ המדובר.
 
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, כתב ליועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדבליט, כי "אפסות הפעולה שלך נוכח הקריאות לרצח שלי ושל בני משפחתי והאיומים באונס של רעייתי היא לא פחות מאשר התרה שערורייתית של דמנו. בשבוע שעבר, מפגינים מול מעון ראש הממשלה נופפו באיברי מין מנופחים שעליהם כתבו כתובות נאצה בעלי אופי מיני המכוונות לרעייתי, לבני יאיר ולי. ביזוי מיני בוטה זה, ועוד במרחב הציבורי, לא זכה עד כה לשום תגובה מצידך".
עוד הוסיף נתניהו כי "וכאילו לא די בזה, גם לא מצאת לנכון לפתוח בחקירה מיידית על ציוץ התועבה בטוויטר שנשלח אליך, של גולש שאיים במפורש לאנוס את רעייתי - לא במרומז, לא במעורפל, אלא באיום של מעשה אונס ברוטלי ומזעזע: אינני זוכר בשיח הפומבי כלפי נשות ואישי ציבור בישראל איום בעל אופי מיני כה משפיל ומבזה מאז הקמת המדינה. השתיקה של רוב ארגוני זכויות האישה והאדם ושל רבים מנציגי ומשרתי הציבור זועקת לשמיים".
במכתב נתניהו טען כי "אפסות הפעולה שלך נוכח הקריאות לרצח שלי ושל בני משפחתי והאיומים באונס של רעייתי היא לא פחות מאשר התרה שערורייתית של דמנו. איך היית מגיב אם האיומים המיניים הללו היו מכוונים לא נגד רעייתי שרה נתניהו אלא נגד רעייתך רונית מנדלבליט, או נגד רעייה של מישהו ממקורביך בין אישי ועובדי הציבור?".

בפוסט
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה