משפט

תביעה: איש עסקים מוכר ייבא נשים ממזרח אירופה - והוציא חשבונית ע"ש חברה שבבעלותו

העוזר האישי של היזם טען בפני עורך דינו כי מעסיקו הנחה אותו לפעול לייבא נשים לישראל ולספק לו אליבי עת שהה במחיצתן. הסיפור נחשף לאחר שעורך הדין לא קיבל שכר טרחה, ותבע את הצדדים 
מערכת אייס |  1
נשים במלון, אילוסטרציה (צילום צילום יוטיוב)
תביעה שהוגשה לאחרונה לבית המשפט המחוזי בתל אביב מגוללת סיפור מטריד במיוחד. בתביעה נטען כי מקורבו ועוזרו האישי של איש עסקים מוכר מאוד, נהג להזמין עבור מעסיקו נשים צעירות ממזרח אירופה עמן היה שוהה ואף מקיים יחסי מין. 
עוד נטען כי העוזר התבקש לדאוג לסידורי ההזמנה, ההסעה והלינה של הנשים, חלקן משמשות כדוגמניות צמרת, כשאת ההוצאות היו רושמים על חשבון חברה שבבעלות איש העסקים. לאחר הגעת הנשים ארצה, הסיעו אותן למחוז חפצן והן התארחו בדירות פאר וחגגו עם איש העסקים, כל זאת כאשר העוזר האישי אף התבקש לפעול לספק אליבי לאיש העסקים כאשר אשתו חיפשה אותו, ואף פעל לשכנע את הנשים לבצע הפלה במידה ונכנסו להיריון. 
הסיפור נחשף בעקבות פנייה של עורך דינו של העוזר האישי של איש העסקים. העוזר האישי פנה לעורך הדין לפני מספר חודשים במטרה לתבוע את מעסיקו, ובדרך, על פי התביעה, גולל את מעשיו שבוצעו לכאורה, בהנחיותיו של איש העסקים. אלא שבדרך, איש העסקים ועוזרו האישי הגיעו להסכמות מה שגרם להפסקת ההליך המשפטי, אולם עורך הדין שנשכר לא היה מרוצה מהעניין והחליט להגיש תביעה נגדם תוך חשיפת הטענות.
התביעה מגוללת שורת טענות לפיהן, העוזר שימש גם איש קש של איש העסקים בשורת מקרים המתוארים כהונאה, בגינם הוא נתבע בשנים האחרונות, לאחר שגרף מיליוני דולרים לכיסו, לכאורה, שלא כדין. 
צו איסור פרסום הוטל על הפרשה. על פי דיווחים, בסביבת איש העסקים נטען כי מדובר בכתב סחיטה המלא במסכת שקרים שאין קשר בינה לבין המציאות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חיסיון עו''ד לקוח
    מתמחה 08/2020/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש חיסיון עו''ד לקוח.ה עו''ד גם לא שומר על כללי האתיקה וגם מסבך את איש העסקים הידוע עם אישתו:)
    סגור