משפט

רמי לוי תובע את מועצת האו"ם: "מסיתים נגדי, עושים לי עוול"

בעל רשת השיווק תובע דיבה בעקבות קריאת "המועצה לזכויות אדם" להטיל חרם על חברותיו בגלל מיקומן ביו"ש: "אני מעסיק ללא הבדל גזע ודת ובתנאים הרבה יותר טובים" 
אילן שניג |  3
רמי לוי (צילום יחצ)
רמי לוי פוליטי: "זה לא סוד שהאום מגנה את מדינת ישראל סתם, וגם אני הרגשתי שהם עושים עוול גם לי  וגם בכלל למדינה" כך מסביר בעל רשת השיווק השנייה בגודלה בישראל את ההחלטה להגיש תביעה כנגד "מועצת זכויות האדם" של האו"ם בבית משפט השלום בירושלים. המועצה פרסמה "רשימה שחורה" של 112 בתי עסק הפועלים ביישובים היהודיים ביהודה ושומרון, 94 מהם ישראליים ו־18 בינלאומיים, שלטענת האו"ם מסייעים להפרת זכויות אדם של הפלשתינים ביהודה ושומרון, במזרח ירושלים וברמת הגולן – כשהיא קוראת לחרם בינלאומי על מי שנכלל ברשימה.
בתוך הרשימה עסקיו של רמי לוי - רשת המרכולים "רמי לוי שיווק השקמה" ורשתות הסלולר "רמי לוי תקשורת", המנהלות עסקים באזור יהודה ושומרון. "רק לאחרונה הקמנו מרכז מסחרי לא קטן בעטרות" מספר לוי שטען כי הוא לא חושש מנזק שייגרם לו "המרכז משרת גם את המגזר הערבי ואני מעסיק לא מעט פלסטינים, מקווה שלא יושפעו מההסתה הזאת".
את ההחלטה על התביעה קיבל לוי לאחר שארגון "שורת הדין" פנה אליו ושכנע אותו שיש כאן קייס משפטי: "טוענים שאנחנו הפרנו את זכויות האדם של הפלסטינים והכל הפוך– אני מעסיק בלי ללא הבדל גזע ודת ואם נסתכל על השכר – הם מרוויחים פי 5 משהם מקבלים אצל הפלסטינים ולכן כשהם מכניסים אותי לרשימה השחורה בלי לבדוק בכלל, רק כדי להכפיש את השם של מדינת ישראל, הם עושים גם בעקיפין נזק לפלסטינים, שלא יקבלו תנאים כאלה בשום מקום אחר"
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כל הכבוד
    סיגל 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רמי אדם נהדר, ישר כח על פועלך.
    סגור
  • 2.
    מועצת זכויות האזרחים הערבים מאיו"ש
    ד. מיכאל 08/2020/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מדובר בגוף מגמתי שבינו לבין שמירת זכויות אזרח אין דבר ולא חצי דבר, גוף מוטה, חד צדדי שמייצג את אוייבי ושונאי ישראל באשר הם. כל הכבוד למר רמי לוי ויש דין שהרימו את הכפפה ותובעים את באירגון המושחת והמוטה הזה, מי יתן וגם גופים אחרים מהארץ ומהעולם ינקטו צעדים דומים
    סגור
  • 1.
    צביעות
    אייל 08/2020/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ככה עשו גם לחברת סודהסטרים והם עברו לרהט
    סגור